Güncellemeler
1 yıl
Erkeklerden ümidim yok o yüzden temiz bir yalnızlık.
Cevap
16Cevap
Yalnızlık içinde yaşadım hep. Hiç real bir ilişkim olmadı. Bir tane sanalsan oldu. Hiç görüşmeden de bitti. Bu benim kaderim, artık kabullendim...
ilişki ama yok
Yalnızlık 4 yıldır sıktı ama inşallah duzgun biri olur
Yalnız olanlar: ilişki ister.
ilişkide olanlar: Yalnızlık ister.
Bu işler hep tersinedir.
Her ikisinin de yeri ayrı.. ikisinede zaman zaman ihtiyaç var
Olursa fb olmazsa yalnız devam
Ben ilişki insanıyım yalnızlık bana göre değil
bekarlık canım
Az gorusulen iliski
Hep yalnız kaldım hiç ilişkim olmadı
Yalnızlık başka
Hiç fikrim yok artık
Fak eder mi
yanlızlık
Kaçamak yapmayı
2 3 günlük olabilir
Yanlizlik
Kafa dinlemek güzel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ayyy Pınar, tam benim tarzım bir soru bu! 🎉 Bence yalnızlık mı, ilişki mi sorusunun cevabı tamamen kişinin ruh haline ve o anki hayat durumuna göre değişir. Yani, bazen bir kahveyle baş başa kalmak en güzel şeydir ☕️ ama bazen de o mavi gözlü sevgilimle romantik anlar yaşamak gibisi yok 😍.
Eğer yalnızlık sana huzur getiriyorsa neden yalnız kalmayasın ki? Ama aynı zamanda hayatında güzel bir aşk varsa da tadını çıkarmalısın! Peki ya sen, şu anda yalnız olmayı mı yoksa bir ilişki yaşamayı mı tercih edersin? Anlat bakalım! 💕