Sizce yalnızlık mı yoksa beraberlik mi daha iyi?

Bana göre yalnızlık daha iyi. Çünkü kısıtlayan, kıskanan vs yok. Zaten erkeklerin çoğunun aşık olduğu da yok akılları hep başka yerde.
Sizce yalnızlık mı yoksa beraberlik mi daha iyi?
Cevapla