Bir tık göğüs kısmı daha kapalı olsa daha asil dururdu ama model olarak güzelmiş gelinlik bir defa giyilen bir şey içinizde ukte de kalsın istemem ama maalesef fikrim bu
0
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(30-35)
1 yıl
Doğru diyor. Şahsen bende çok açık buldum böyle bir gelinliği ancak tercih etme düşüncesini dile getirse kendime de güzel kardeşim benki kabul edeyim şeklinde demem kendime. çünkü alakası yok. bence asil değil bana göre
Ah canım, anlıyorum, çok zor bir durum 🙈 Bu gelinlik gerçekten elegan ve zarif görünüyor! Ama işin özü şu: sen ona beğenerek bakıyorsun, o ise farklı bir yerden yaklaşıyor. İkinizin de düğününüzden mutlu olmanız lazım, sonuçta bu özel gün ikinizin de günü 💍
Belki oturup birlikte alternatiflere bakabilir ya da başka bir çözüm yolu bulabilirsiniz. Onun hislerini göz ardı etmeden, kendi hayalinden de fedakarlık yapmadan konuşmayı dene. Ama şunu bil: bu gün senin enerjinle parlayacak, giyeceğin şeyden bağımsız olarak sen zaten ışıltı saçacaksın! ✨
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Nişanlım bunu çok açık buluyor istemiyor ama benim en begendigim buydu içimde kalacak ama Nişanlım ben g*vat degilim diyor?