AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
571Cevap
kadınlar doğumdan sonra deforme olur.. yaşları ilerledikçe hamilelik ve doğumun verdiği etkilerde kadının yıpranmasına sebep olur onun için yaşça küçük kadınlar tercih edilir
haklısın kısmen
Bu geçmişte kalan birsey gunumuzde 1-2 yaş oynuyo en fazla. En azından benim çevremde. Şu gazetelere çıkan 18 liklerle evlenen azmis dedeleride en yakin zamanda son yolculuklarina ugurlamak istiyoruz :)
Dinimiz de olduğu gibi, erkeklerin 2,3,4,5,6 yaş aralığında büyük olması gerekmektedir.
Çünkü : Bayanlar olgundur ve 2 yaş büyük düşünürler.
Ben yaşlandğmlmda o genç kalsınn ki ona bakınca karsımda hala bir çıtır olduğunı görüp mutlu oluym diye isterim😉
etkenlerden bir taneside fizikseldir kadın erkeğe göre daha zayıftır yıllar ilerledikçe kadın vücudundaki değişim daha çok olur daha çok yıpranır
şimdiki durumla alakası yokta hani eskiler derlerya evleneceğin kız senden küçük olsun ev çocuk stres yükü fazla olduğu için erken yaşlanır yani çöker diye belkide budur sebep bence ideal olan 7 yaş felan en fazla
en çok yükü kadınlar kaldırıyor sonucu çıktı. .
Benim cevabım bu başka sonuçmu çıkarmalıyım
aslında tam tersi olması gerekir. kadınların erkeklerden bir kaç yaş daha büyük olması ileri yaşlarda bir takım olumsuz şeyleri engeller
erkekler nadir yaşlarında olgunluk gösterir. 30 yaşındaki adamın topa milletin ortasında aldırmadan şut çekmesi gibi diyeyim.
Ben büyük istiyorum daha olgun daha mantıklı oluyorlar. Benim bana akil verecek birisi lazim nazini çekeceğim birisi pek istemem :))
Kadınlar erkeklere göre daha çabuk olgunlaşırlar. Hani derler ya kadınlar erkeklerin bir üst modelidir diye. Aynen o şekilde. O yüzden :)
Bayanlar erkeklere gore daha erken olgunlastiklari icin yas olarakta küçük olsalar erkekle ayni olgunlukta olurlar. Bu sebepten yasca kucuk bayanlarla evlenilir. Tabi istisnalarda vardir.
erkek yüz yaşına kadar cinsel faaliyet gösterebilir amakadınlar öyle değildir daha küçükle evlenme adet olmuştur ki cinsellik daha uzun sürsün bence saçma
Erkekler bayanlara göre daha gec olgunlaştıkları için kendilerinden küçük bayanlarla olgunluk acısından aynı oldukları için anlaşırlar ve onları seçerler
Kadınlar çocuk doğurduktan sonra 5 yaş yaşlanırmış ondan mış ben bir abime sormuştum çok önceden böyle demiştii artık ne kadar doğru bilmem :D
bense tam tersi benden byük biriyle evlenirim birde yanlışın olacak kadınla değil kızla evleniyorlar... :D
Çünkü erkekler yaşlandığında dahi hatun genç olacağından hiçbir tarafı buruşmaz ve önemli noktalarının tazeliğini korur.
ben büyük isterim bir kaç yaş :D ama kısmet çünkü bayanlar benden küçük oldu mu %99 ihtimal anlaşamıoruz... benden büyük olgun bayanlar en azından zamandan bir şeyler öğrenip benimle anlaşabiliyorlar
1 2 yaşın önemi yok belki lakin yaş aralığı fazla ise yani kadın erkekten büyük ise her ikisi içinde toplum baskısı ön plana çikar bence ilk sıradaki şık bu olur
erkeğin büyük olması iyidir zaten sen ne yapıcan neden kendilerinden küçüklerle evlendiklerini?
erkeğin büyük olması neden iyidir?
Cevap kadınlar erkeklere göre daha çabuk olgunlaşır.
Çünkü erkekler yaşlı ciltlerden değilde taze ve güzel fizikten hoşlanır
Yaşıtlarım beni çok yoruyor. Tecrübelerinden ve çok bilmişliklerinden bıktım.
Kendimden 11 yaş büyük biriyle birlikteyim. Mutluyum, huzurluyum ;)
evt dimi oysa ki kendinden büyük kadınlarla evlenseler zengin olacaklar. Hepimiz servet düşmanıyız :D
Aslinda benim icin fark etmiyor. Yas olarak benden buyuk kadinlar daha cok ilgimi cekiyor
Kadın daha olgundur yaş farkı bunu dengeler ayrıca fiziksel olarak da kadın daha çabuk çöker eğer erkeğe göre daha genç olmazsa erkekten daha yaşlı durur derdi büyükler
Çünkü erkeğin daha olgun olmasi lazm. Çünkü erkeğin bayanin geçtiği yollardan gecmis olmasi lazm aynı hataya beraber düşmemeleri için. onun o düşüncelerine onceden sahip olmasi lazm
nedense ben daha çok etrafımda çok zengin ve yaşlı adamların yanında çekici genç güzel kızlar görüyorum... ve sorunun cevabı ortaya çıkıyor para için ama soruda bahsettiğin erkekler yaşlı erkekler onu düzeltmelisin
hacı kızların gözü yukarda oluyo
erkek de işi gücü evi arabasını tamamladı derken yaş gelyo 30 a ( benim daha zamanım var :)
e 30 yaşında bekar kız nadir bulunduğu için mecburen bulacan bir körpe hatuncuk napcan:)
Olgun, tecrubeli ve fikirleri oturmus kadinlardan korktuklari icin ;)
Güzel bir cevap olmuş beğendim :)
büyük kadınlar "sen daha küçüksün" dedikleri için olabilir mi? zira kendimden büyük kadınlar hep ilgimi çekmiştir ama bugüne kadar hiç böyle bir birlikteliğe giremedim malesef :(
Ayrıca yaşı büyük bile olsa minyon tiplileri tercih ediyoruz ki daha geç çöksünler :)
haklısın teşekkür ler
Kafa yapısı uyuyorsa kendimden büyüklede evlenirim soruya gelirsek erkekler kadinlardan gec olgunlasiyor
Kadın yetiştirilmeye müsaittir
Ama büyüdükçe bu özellik bitmeye başlar öğrenmesi zorlaşır
Temel sebebi bu
Kadınlar daha çabuk olgunlaşıp, daha erken çöktükleri için.
Cunku kadın daha olgun oluyor dusunce olarak ve fiziken vs erkek daha gec tamamaladigi icin gelisim surecini yas farkiyla tam oturuyor evlikik
Erkekler daha çabuk çöker. Sebebi ise erkeklerin çok agir sartlarda çalışarak Vücutlarını yipratmalariNdan eşleri 10 yas küçük seçerler. Bunun sebebi de ileri yaşlarda kadının erkegine bakması.
kadınların daha erken coktugunu söylediler ama haklı olabilirsin teşekkür ederim
kadınlar 40 yaşından sonra çabuk yaşlanırlar. yaş farkı olduğunda biyolojik olarak yaşlanma paralel olur
sosyolojik bir durum, toplumdan topluma değişebilir.
Kadınlar erkeklerden çabuk olgunlaşıyor, 2-3 yaş küçük olması ideal o yüzden ^^
Ben buna inanmiyorum. Oyle olsa 40 yasindaki kadin hala dedikodu ile ugrasmaz:)
Erkeklerin "benle gelişsin" diyerek yola çıktığı, olgun bayanlardan korktuğunun, ayak uyduramayacağının göstergesidir.
Bir fikrim yok ama benim de yasim otuz olsaydi bende kendimden en az bes yas kucuk biriyle evlenirdim. Cunku korpe olmasini isterdim:)
Kendinden buyuk kadina belirli bur sure soz gecirebilirsin. Bide 20 yasinin altinda kizla evlenmek iyi bisey degil ilerki zamanlarda kiz kucukken yasayamadiklarini basklariyla yasamak ister. Herseyin hayirlisi bu devirde evlenmek gercekten cok zor
gerçekten oyle
çünkü kendisini daha rahat hisseder.. yaşıtlarımız yüzümüze bakmıyor maalesef..
Evleneceğim kişi mumkunse çalışmasın çocuğuna baksın büyüyünce çocuk ise baslasin
olur soyleriz
Hahaha:)
aynı yaştayız problem yok. ama erkekler belli bir yaşa kadar büyük, belli yaştan sonra ise ufak ister daha düzgün vücut yapısı en büyük etkenlerden sanırım.
kadinlar daha cabuk hayatin izlerini gosteriyor
ornegin bir cocuk olunca kadin vicudu 5 sene atiyor.
en basit orneklerinden biri bu
ben dahil kendimden min 5 yas kucuk biri ile evlenmek isterim
Bir kaç yaş normal geliyor ama abartı yaşta büyük olunca sanırım belirli bir yaş sendromu oluyor bazı erkeklerde kendilerini daha genç hissetmek için. .
Lafını gecirebilmek icin daha eğlenceli olabilcegi için daha iyi yonlendirebilicegi icin cocuksu yanini daha fazla yakalayabiliceği için daha fazla çekip çevirebilecegi için
Bizler küçükken yetiştiririz. Kendi emeğimiz olsun isteriz. Büyüyünce bize göre büyürler ve mutluluk kaçınılmaz olur. Bazen tam terside olabiliyor
yok artik:)
Bencede yok artık :))
O kişiden kişiye değişir.
Kimisi kadınları obje olarak görür yaşının küçük olmasını ister,
Kimiside aşk'a önem verir o insanlar için yaşın önemi yoktur...
İnternette okumuştum araştırmalara göre erkeklerden ziyade kadınlar daha olgunmuş. Belkide kendilerinden daha baskın bir kadını istemedikleri içindir..
her şeyi gösteriş için yapan en yakin arkadaşinin bile her firsatta dedikodusunu yapan boyundan buyuk egosu olan kizlarimizin gercekten lde olgun oldugunumu dûşünyorsun? Gercekten cok komiksin bide internetten araştirmiş:)
Senin öyle birisi tarafından kazık yediğin olmuş sanırım ya da başka bir nedenden sana çok dokunmuş. Kişisel değilde genel boyutundan baksaydın konuya bu kadar sığ bir yorum yazmazdın.
Bence şöyle sormalısın, neden kadınlar kendilerinden yaşça büyük erkeklerle evlenirler?
Bayanlar tarafından kabul edilmese de, erkeklerin her zaman bir üstünlüğü vardır. Erkeğin yaşının büyük, bayanın yaşının da küçük olması, bir üstünlük meselesidir diye düşünüyorum.
değil malesef :) erkekler geç olgunlaştığı için kızlar genelde kendinden büyük birini ister
Yanlış düşünüyorsun! Olgun erkekler de vardır. Ama bazı erkekler sorumsuz olduğu için, geç olgunlaşabiliyorlar.
Eğer bunun üstünlükle alakasi olsaydı hz Hatice Hz Muhammet s. a. v den büyük olmazdı
Kadinlar erken yasta olgunlasirlar, erkekler kadinlara gore daha gec olgunlasirlar, ornegim bir bayan 15 yasinda iken 18 yasindaki bir erkegin olgunlugunda olur.
Kadınlar daha erken yaşlanıyor 2-3 yaşlık fark bile 30'dan sonra sırıtmaya başlıyor.
cünkü kadın buyuk olunca yemedıgı halt kalmıo elın yaptıgını ben koynuma sokup cocuklarımın annesı yapmam
herkes öyle değil tabi ki.
herkes oyle... 100 de 75 dünyada böle sanma avrupada farklı falan. pempe dizi fazla izlemeyin :D
bırak karımı ben sevgılımle bıle sevısırken aklıma gelıo zoruma gıdıo baskasıla yapmıs olması karımı nası kabul edıyım imkanı yok
e o zaman tek esliligi esas alın.
ben zaten bir penguenım bakma burada makara yaptıgıma milletle dalga gecıorm. bana ters ztn o işler
beni ilgilendirmez. sadece beş parmağında hepsinin aynı olduğunu söylediniz. tepki buna.
kızlar ııcnmı erkekler ıcınmı anlamadım?
ikisi içinde geçerli olabilecek bişeyler dediniz zaten
nese uzun hikaye sen kendınden kucuk koca sevgılı yap
onun için sormadım ben.
ne icin ozmn
tahminin doğruluk payını öğrenmek için
kafamı karıstırdın yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa AAAAAAAAAAAAAAAA ne soruymus be
Çünkü erkekler 40 yaşındayken hala dinç ve güçlüdür
ama kadınlar 40 yaşına geldiğinde , menopozudur , sarkmasıdır , bunaklığıdır açıkçası kadınlar çok erken yaşlanır
Hiç de sanmam artık kadınlar çok genç gösteriyor, erkek eger çok yogun çalışyorsa çöküyor. Eskisi gibi damızlık 5 dogum yaparsa sarkar çöker.
Kadınlar genetik yapısı itibari ile erken çökerler erkek daha sağlam ve genç kalır bu sebepten orta yaş sonrası bu durum dengelensin diye bu şekilde hareket edilir istisnalar olabilir ama genelde böyledir ve alan memnun veren memnun
Neden evlenmesin? Yaş kavramından ne anladığına bağlı
Kadınlar çok daha çabuk yipraniyor hem ev işi hem çalışma hayatı. Birde çocuk dogurmalari var tabi. Tüm kadınlar Shakira gibi dogurduktan sonra da taş gibi olsa hiç problem yok büyük ya da küçük olsun :)
Öylesi daha sağlıklı.
Fıkhen de beş yaş en uygun olanıdır.
Bu soru günün sorusu mu oldu?
yoo. olmadı.
Benim nişanlım benden 1 yaş büyük. Bence böyle bir genelleme yapılmamalı.