AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
571Cevap
anlaşabildikten sonra 1-2 yaş büyük-küçük pek de önemli değil bence. kafalar uyuşsun
Daha canlı :D kimse olgunlaşma falan demesin biliyoz ne b. k olduğumuzu :D
Kadınlar 30'undan sonra zor çocuk yapıyor, bilinç altında yatan neden bu.
kadınların neden kendilerinden büyük erkeklerle evlendiklerini sormak gibi birsey.. hakket kadınlar neden kendinden büyük erkeklerle evlenir ki?
Eğer kadın büyük olursa ilişkide büyüklük , çok bilmişlik taslayabilir çevremde örnek çok
Erkek zaten biraz daha çoçuksu oluyor bir kaç yaş genç olunca bence dengeleniyor bu fark
Erkeklerin geç olgunlaştığı, kadınların çabuk yaşlandığı doğru. Bu sebepten.
Benim yaşımdaki kızlar, yanımda teyzem gibi kalıyor. Ama muhtemelen ben yaşımdan büyük biri ile evlenecem. Hoşlandıklarım ve benden hoşlananlar genelde yaşı benden büyük olanlar...
çünkü kızlar daha çabuk çöküyo yani 35te filan erkekte bu rakam genelde 40 civarı o yuzden kendinden kucuk biriyle evlenmesi daha iyi
Çünkü bayanlar, erkeklere göre daha erken yıpranıyor. Bu yüzden genelde yaş olarak daha küçük bayanlar tercih edilir diye düşünüyorum.
Erkekler kadınlara göre daha geç olgunlaşır. Ama 15 yaşındaki bir kızda anaçlık vardır.
15 yaşındaki erkekte de babaçlık var yemez yedirir ufaklık.
bu laf tamamen kendini olgun sanan beyinsiz kizlarimizin uydurduğu klişeleşmiş palavradan ibarettir. Geçin bunlari artik biraz sorgulayin düşününün ezbere konusmayin
Bu tamamen ya lis tespit byyukle evlilik yapilir çünkü her erkek olgun kadın sever herseyi ile
Kadının fabrikası erkenden kapanıyor. Kadın 40 dedimi faaliyet yok.(menopoz). Erkek de üretim ölünceye kadar.
kadın evlenince çabuk yıpranır çocuk doğurunca çöker inancı yüzünden
kadınlar daha cabuk yıpranıp çöküyor erkekler daha geç o aradaki dengeyi kurmanın en etkili yöntemi erkegin en az 5 yıl büyük olması
tam tersi oluyor yani kızlar kendinden büyük erkeklerle amcalarla dayılarla evlendiği için yani paraları için evlenirler
bunun cevabı hemcinslerinde, yaşıtlarını kendine yakıştırmayıp olgun arayan kızlar
haklısın
öyke denk geliyordur. Ama bazilarida gozu acilmadan alayim diye dusunur.
ne saçma a ma onlara doğru geliyor olabilir
Dogru tektir ama Herkes kendi doğrusunu yasiyor.
onu diyorum.
Ama bence dogru olan ise dogru insani bulmus olmaktir. Yasi belki kucuk belki ayni olur onu bilemem.
onu bilir mi insan?
Bilir tabi neden bilmesin.
kadınlarda hep kendinden büyük olan erkeklerle evlilik yaptığı için, bir erkek kendinden büyük kadınla evlenmek istese dahi evlenebileceği çok fazla seçenek kalmamıştır zaten :D
Bayanlar erkeklere göre daha çok ve çabuk olgunlaşır
Kizlar erkeklerden daha olgun oluyolar. Erkegin olgunluk seviyesi bir iki yas altindaki kizlarla esit gibi bisey o yuzden kucuklerle anlasmasi daha kolay
burada daha cok gozu acilmamis ve fazla kafasini agritmayip istedigini yaptirma kaygisi var
İlerde yaşlanınca ona baksın die erkekler erken çöker
daha iyi uyum saglaniyo bnce bende oyle dusunen biriyim
Kadinlar erken cokuyor ondan mi acaba :/
Katiliyorum öyle der büyükler
evet ondan :)
Sen ye bazlamayi ye kebabi. Sonra surun 19 kat savas boyasi. Sonra neden erken coktum:)
Benim yaşıtım bir hatun biyolojik olarak 2 yaş benden büyük. Ondan.
yönetmesi daha kolay olduğu için
Ornek misin olaya ,:)
bizden 2 yaş da olsa büyük olan birisi bizden en az 2 kat daha tecrübelidir bu da demek oluyor ki çeşitli tecrübelerle çeşitli söz oyunlarıyla onu yönetmekten geçtim aklını bile çelebilir
haklısın teşekkür ler
küçük kadınlar candır adama heyecan verir gençleşirsin
ikiside kadın erkek 35 yaşında olan bir evli çocuklu çifti incele gözlem yap cevabı bulursun
Ne alaka
Bence de saçma... erkek bir iki yaş küçük olsa sorun olmaz bence
15 yasindayim lise 1 gidiyorum 3cu sif bir kiza asigim o beni seviyor ama ask anlaminda degil sebebini bende bilmiyorum ama asikim iste kucuk seviyorum
şikayet edicem kusura bakma :/
Erkekler kendinden küçük kadınlarla evlenir değil, kendinden büyük kadınlarla evlenmezler. Bu durumda da ya yaşıt oluyo ya da küçük oluyo..
Kadınlar Erkeklere oranla daha erken yaşlandığı için.
28 yaşına geldiğinde evlenmemiş olursan veya hayatında birisi olmazsa anlarsın neden olduğunu...
cunku kadinlar erkeklerden daha once olgunlasirlar.
kadınlar erkeklerden daha çabuk olgunlaşır o yüzden.
Zekalarıyla paralel olsun diye erkeklerin beyni kadınlardan daha yavas gelisir :D
yuh cevaba bak erkek düşmanı
Deme öyle abisi daha küçük, büyüyecek gerçekleri görecek.
3 yas buyuksun benden?
Kendini olgun sanan bir gerizekali daha :)
Cahil olduklarından o tarz erkekler kadınları yönlendirmek ve kullanmak isterler
aynı yaşta olması sıkıntı olabilir. kadınlar daha erken yaşlanıyor.
Çünkü erkek geç olgunlaşır kadın daha erkek olgınlaşır bu yüzden
erkekler geç yaşlanırken kadınlar erkenden yaşlanıyor.. Biraz fark var.. kadınlar çabuk olgunlaşır ama erkekler öyle değil..
Çünkü Erkek den kadin ayni yasda ayni düşünmuyor.. erkek bir kac yas daha büyük olunca daha olgun düşünüyor bence
züğürt tesellisi bu bence
Kadınlar yaş itibari ile doğurma özeliklerini erken kayıp ettikleri için kadının yaşının küçük olması tercih edilir.
Erkekler kadınlara göre daha geç olgunlaşır bu yüzdende yaşı buyul erkek yaşı kuçıl kadınla olgunluk seviyesi anca eş olur :)
Kızlarda kendilerinden küçük bir erkekle olmak istemezler mesela
y ani. ama siz küçükle oluyorsunuz
Evet oluyoruz...
Senlede 4 yaş var aramızda :)
ee yani?
Senlede olabiliriz mesela
yok artık.
Sağol kalsn
Olur
klasiktir kadınlar doğumdan sonra çöker bu da erkekden erken yaşlancağı anlamına geldiği için olabilir mi acaba? e ne kadar genç o kadar eşitlik :)
Kendinden büyük yaşta bayanla evleneceksin bu kadar basit. Yaşıtlarımdan çok benden yaşça büyük bayanlarla anlaşabiliyorum.
Baş etmesi biraz daha zor sanırım kendi yaş çevresiyle. :D
hihi.
bir nedeni kızlar daha erken olgunlaşıyor diğeri kadınlar daha çabuk çöküyor bir diğeriyse toplum kadından küçük erkeğe anormal bakıyo doğrusu
asıl soru şu ki: bayanlar neden kendisinden büyük erkeklerden hoşlanır ;)
bak şahsen kendi yasitimdakiler (18) çocukça hareketler sergiliyor. o yüzden.
e ozaman bizimde kendimizden küçüklerle evlenmemiz normal degilmi
aynen anormal gelmiyor. zaten
niye bu soruyu sordun o zaman :)
tahminlerin doğruluk payını öğrenmek icin
onların anasını ben skm hepsi sübyancı * şahsen ben hep kendimden 3 4 yaş büyüklerle çıkmışımdır kendimden küçüklerle hayatta çıkmam yaşıtlarıma gelirsek alayı saf bilgisiz cahil
Kadınlar erken olgunlaşır buna bağlı olarak da tabiki ileride yaşlılıkta düşkünlükte kadına komşusu bile bakar ama erkeğe kimse bakamaz zor gelir o yüzden
hakimiyetin kendisinde olmasını isteyen erkek kendinden küçük bayanla evlenmeyi tercih eder, aynı mesele kadınlarda da var. dizginleri paylaşmak yerine eline almak istiyor bu tür ahmaklar.
Ben yaşlandığımda bana bakabilsin diye küçüğüyle evlenir. Ayrıca otoritesinin biraz daha baskın olabilmesi yaş farkıyla ve yaşam tecrübesiyle doğru orantılı.
Alakasi yok benim sevgilim benden buyuk yani bu atalarimizda turkiyede hetkez boyle yaptigi icin bu normal gorunuyo yoksa kizda buyuk olabilir yani erkekler kucuk istemesi die bise yok buyugunu severse onlada olur aşk bu
Kadınlar erken olgunlaşıp erken çöküyolar evet böyle de gerçekten ama biz erkekler hani tamam biraz geç oluyo olgunlaşmamız geç de çözüyoruz bu yüzden genç biriyle evlenip dengeleri bir arada tutmak isteriz
Kendileri büyütmek için ilerde elimde büyüdü esprisi yapmak için...
düşünce yapıları kendilerinden küçük kızlarla eşdeğer çünkü
:))
(Sana kaç yaşında biri uygun olur acaba?)
kadın yatakta tas gibi olacak ben o yuzden en aZ 5 yas olmalı arada.
doğa konunu gibi insanların aklına yerleşmiş çünkü
toplum baskısı
vallahi ben büyükleri tercih ediyorum genelde hep yaşımdan büyükleri tercih ediyorum