Hiçbir erkekle anlaşamıyorum erkeklerden nefret ediyorum ama lez değilim heteroyum ömür boyu yalnız kalmak kötü birşeymi?

Hiçbir erkekle anlaşamıyorum erkeklerden nefret ediyorum ama lez değilim heteroyum ömür boyu yalnız kalmak kötü birşeymi?
Cevapla