Nişanlıma kış uykusuna mı yattın dedim diye kavga etmesi normal mi?

Genel manada ilişkimiz de samimiyiz şakasına laf sokmalar vs dün sabaha kadar uyumadığı için öğlen 1 saat uyuyup geleceğim dedi ama 3 saat oldu bende dedim ne oldu kış uykusuna mi yattın. Dedim diye gündüz yok senin bana saygın yok yok sen bu ilişkiye değer vermiyorsun sürekli bu tarz şeyleri çok vurgu yapıyordu. Her dediğim lafın altından bir şey arıyordu. Ve bu gece benden ayrıldı. dedim sen bahane aramışsın. Oysa her gün ona mesajlar atıyorum ilgi gösteriyorum hasta olsa hastaneye götürüyorum 3 saat uzaklıkta oturmasına rahmen. Bu aralar işsiz çalışmıyor maddi yardım ediyorum iş yeri bayram parası veriyor al ikimizin olsun diyip yarıya bölüyorum beni çok kıskanma diyor tamam diyip anlayış gösteriyorum beni özgür bırak diyor tamam diyorum özgür bırakıyorum daha ne yapacağım bilemedim
Nişanlıma kış uykusuna mı yattın dedim diye kavga etmesi normal mi?
Cevapla