Askerleri çok seviyorum zaafım var 🙃 ama evlenmeye korkuyorum beni ömrümün baharında yalnız bırakır diye normal mı?

Güncellemeler
1 yıl
Şehit olursa VS demek istedim :(
Askerleri çok seviyorum zaafım var 🙃 ama evlenmeye korkuyorum beni ömrümün baharında yalnız bırakır diye normal mı?
Cevapla