Ne tür bi yol izlemeliyim. Günden güne uzaklaşıyorum?

Merhaba arkadaşlar. Çok sevdiğim ve güzel giden bir ilişkim var 1 sene 2 aydır. Fakat başımda bir olay var ve bir çıkış yolu bulamıyorum. Belki sevdiğim için sağlıklı düşünemiyorum. Yardımcı olursanız çok sevinirim. Kız arkadaşımın çok yakın bir arkadaşı var 2-3 senedir tanışıyorlar. Arkadaşınında sevgilisi var yakın zamanda evlenecekler. Kız arkadaşım ve arkadaşı evde otururken arkadaşının telefonundan son silinenlerden bi fotoğrafı geri yüklemek istiyorlar ve kız arkadaşım fotoğrafı geri yüklemek için galeriye girdiğinde yanlışlıkla son silinenler yerine gizli sekmesine giriyor ve iki saniyeliğine arkadaşının sevgilisinin attığı fotoğrafta çocuğun cinsel organını görüyo 2 saniyelikte olsa. Rahatsızlığımı dile getirdim düzgün bir dille fakat yakın arkadaşı olduğu için çok fazla üstüne düşmedi bu konunun. Yine elinden geldiği kadar dikkat etmeye çalıştı , çocukla denk gelmemeye çalıştı fakat düğün arifesinde olduğu için koşuşturmalarına yardımcı oluyor ve ister istemez aynı ortamda bulunmak zorunda kalıyo. Ben bu durumu çok içerliyorum iki saniye dahi olsa gördü ve bu çocuğun muhabbeti veya istemedende olsa aynı ortam içinde buluşmalarını duyunca veya birlikte aynı ortamda bulunsakta ben günden güne uzaklaşıyorum. Benim ilişkime zarar veriyo. Bi yol gösterirseniz sevinirim dediğim gibi belki sevdiğim için sağlıklı düşünemiyorum.

NOT= Lütfen aklı başında insanlar yorum yapsın.

Ne tür bi yol izlemeliyim. Günden güne uzaklaşıyorum?
Cevapla