Kız exinden bahsetti. Ona dön dedim. Sonra kırıldı. Haklı mıyım?

Ilk telefon konuşmasında exinden bahsetti. Sen beni bırak ona dön dedim. Aklında o varsa beni neden meşgul ediyorsun dedim. Davet ettiğim geziye de gelmemesini söyledim. Kırıldı sonra beni garip tepki vermekle suçladı. Kim haklı?

Kız exinden bahsetti. Ona dön dedim. Sonra kırıldı. Haklı mıyım?
Cevapla