Arkadaşlar 2 aydır iyi hoş ilişkimiz vardı ama ara ara bana eski sevgilisinden bahsediyordu ve durumlarında efkarlı şeyler paylaşıyordu. Uyardım, devam etti terk ettim şimdi ben mi yanlış yaptım?
Adam gibi cevaplar yazın
Arkadaşlar 2 aydır iyi hoş ilişkimiz vardı ama ara ara bana eski sevgilisinden bahsediyordu ve durumlarında efkarlı şeyler paylaşıyordu. Uyardım, devam etti terk ettim şimdi ben mi yanlış yaptım?
Adam gibi cevaplar yazın
Doğru olanı yapmışsın. İkaz ettiğin halde eski sevgilisinden bahsetmeye devam etmiş. Hani ikaz etmeden ayrılmış olsaydın önce bir uyarmayı deneseydin. Düzelmezse ayrılsa idin derdim ama bunu zaten yapmışsın.
Bu yaptıkları seni kaybetmeyi göze aldığını gösterir. Böyle biriyle neden sevgili kalasın ki? Ayrıca sevgilin eski sevgilisini de hala unutamamış ve belli ki seni yara bandı olarak kullanmaya çalışıyordu. Yoksa ne diye geçmiş konuları açsın ki? Bence hala eski sevgilisini seviyor. Yol yakınken ayrılmak ile en doğru kararı vermişsin.
Kesinlikle haklısın yanlış yapmadım zaten onu bir kez uyarmışsın daha fazla bunu uzatmanın gereği yoktu hatta bunu hiç yapmaması gerekiyordu ama madem yaptı Sen de uyardın devam etmemesi gerekiyordu hala Büyük ihtimalle aklı eski sevgilisinde en iyisini yapmışsın ancak eski sevgilisinin olmasa bile insan konuştuğu birinde bence bahsetmemeli eskilerinden iyi veya kötü fark etmez eski sonuçta geçmişte kalmış bitmiş gitmiş daha fazla uzatmanın bahsetmenin bir anlamı yok Sen en iyisini yapmışsın boş ver
Hayır. Kafasında bitirmesi gerekirdi. Ha olay olur komik bi anı falan anlatılır ama anlatıp sonra efkârlı iarkı dinlenmez. Sevgilim olsa eskinin konusunu yanında ben olsam açmazdım. O açsa da hoşuma gitmezdi.
Benle flört etmeye çalışan biri bile eskiyi anlatıyorsa benim için artık ya arkadaştır ya hiç kimse
Selamlar,
Büyük ihtimalle senin de düşündüğün gibi aklı hala eski sevgilisinde. Belki de onu unutmak için seni kullanıyor bile olabilir. Bana göre de ayrılarak en mantıklı ve doğru kararı vermişsin. En azından bu şekilde için daha rahat eder ve kendini daha mutlu hissedebilirsin.
Bence sen de kendini kötü hissetme bu konuda. Çünkü sen gerekli konularda uyarılarda bulunmuşsun ve rahatsızlığını dile getirmişsin zaten. Seni gerçek anlamda sevseydi ve değer verdiyseydi bu şekilde davranmaya devam etmezdi.
Cevap
13Cevap
Demekki hala onu seviyor seni de yara bandı olarak kullanmak istemiş sen bunun farkına varmışsın tebrikler
Aklı eski sevgilisinde kaldıysa demek, iyi yapmışsın.
bro muhtemelen hala onu ozluyor ve sen teselli iliskiydin, ayrica su ex muhabbeti cok ince bir cizgi sonucta bir zamanlar o da hayatinin icindeymis yokmus gibi davranmak sacma, atiyorum muhabbet arasinda "iste ayse fatma ahmet mehmet vardi" der mehmet kim diye sorarsin "sey eski sevgilim" dediginda bu abartilacak bir olay degildir. ama sana gelip "biz mehmetle boyle yapiyorduk suraya gitmistik soyle yapmistik" muhabbeti yapiyorsa aciklama bile yapma engelle gec
Aklı başka yerde olanın bedeni seninle olsa bile ondan hayır gelmez..
Olması gereken olmuş..
Iyi yapmışsın unutamamış belliki unutsa seninle mutlu olsa niye efkarli müzikler paylaşsin ya eski sevgiliden bahsetmek de nedir yuh yani vicdanlı insan kalmamış
Çok doğru yapmışsın demekki aklı onda hala onu seviyor senide onu unutmak için yara bandı olarak kullanacaktı o kadar bu çok belli iyi ve yerinde bir karar olmuş doğru olanı yapmışsın tebrikler
Doğru olanı yaptın. Yeni sevgiliye eski sevgiliden söz edilmez. Ediyorsan eskiyi unutamamışsın demektir. Unutamadıysa senin yanında ve hayatında da işi yok demektir.
Aklı onda olabilir. Yani kesin onu seviyordur diyemem ama unutamamış belli. En akıllıca olanı yapmışsın.
Çok iyi bir nokta atışı tebrikler mantıklı bir karar olmuş. Senle olunca aklı onda demekki yarabandısın.
hayır doğru bişey yapmışsın resmen aklı onda seni parmağında oynatıyo böyle şey olur mu
İyi etmişsin aklı onunla kendisi senin yanında.
Hislerine güveniyorsan sorgulamana gerek yoktur cevabı biliyorsundur.
Uyardiysan ve buna ragmen devam ettiyse yanlış değil
Belliki aklından cikaramamis. boş ver iyi yapmissin
Ne diye bahsediyordu kısa kesmediyse iyi yapmışsın
Kız unutamamış iyi yaptın onun boşululunu seninle kapatmaya karar vermiş
Doğru karar vermişsin sürekli geçmişinden bahsedenle olmaz zaten.
Doğrusunu yapmışsın sakın ha sıkma canını teneke tutsun yasını,
Çok doğru yaptın eline sağlık. İnsan biraz saygılı olur
Kesinlikle haklısın. O hâlâ yas tutuyor demek ki.
En iyisini yapmışsın aklı eskide kalmış anlaşılan seni yara bandı olarak kullanmak istemiş
Az bile yapmışsın senden bahsetmeli eskisinden değil kalkıp sana eski sevdiğini diyip duruyor saygısız unutamamış aklında o var Demekki iyi yapmışsın.
Koçum, sen onun eski sevgilisinin artığı değilsin. Bu bir hata değil, bu bir tercih. Yoluna bak, devam et.
Uyardım devam etti dediğin yerde karar verdim evet doğru yapmışsın. Uyardıktan sonra devam etmemesi gerekirdi.
Ayrılmakla en iyisini yapmışsın. Aynı şey benimde başıma geldi adam oturmuş bana bildiğin dert yanıyordu eski sevgili olayını eski sevgilisinin arkadaşıyla yanımda konuştu
Seni gerçekten tebrik ediyorum kendini kullandırtmadın
İyi yapmışsın. Demekki eski sevgilisini unutamamış.
yanlış sende değil kız unutamamış belli ki seninle unutmaya çalışacaktı ama ilişkiye hazır değilmiş o yüzden doğru olanı yaptın
bence onu unutamadığı için ondan bahsediyor olabilirdi ama ya da onun yanlışlarını yapma diye bahsediyorda olabilir
Doğru yapmışsın aklı onda kalmışsa seninle niye görüşüyor
kral hareket kardeşim doğru olanı yaptın onu unutmak için seni kullanıcakdı sonuçta
iyi yapmissin daha kotu davransaydin keske. nasi bi insan bunu yapabilir ya
Demekki unutamamis ben olsam bende ayrılırdım unutsun adam akıllı karşıma gelsin devam edelim
cok iyi yapmissin bosluk doldurmaya gelmis altin madalyalik adamsin dostum
Çok iyi yaptın sende onu unut artık
Çünkü o eski sevgilisini unutmamış belliki
Doğru yapmışsın onunla ilgili konuşmaması gerek
haklısın iyi yapmışsınız
Demekki unuttmamış iyi yapmışsın
belki arada bir şey ima etmeye çalışıyordur
Uyarmaya bile gerek yoktu
Doğru olanı yapmışsın
En doğru karar daha doğrusu yok
Unutamamış iyi yapmissin
Haklısın ben de olsam aynısını yapardım
İyi yaptın eskiyi unutamamış
İyi yaptın biraz da senin yasını tutsun ya dhshd
Haksiz degilsin sanki
Doğru yapmışsın
gec bile kalmissin terk etme konusunda
İyi yapmıssın beter etseydin
İyi yapmışsın.
Seni yara bandı olarak kullanacakmış belli ki
iyi şimdi de senden bahseder sürekli
En doğrusu
Haklısınız!
Burcu ne onun
Haklısın bu kadra merakliysa gitsin ona
Çok doğru yapmışsın
unutamamış zaten yani umrunda değilsin
Unutamamış en iyisini yapmışsın yanlışın yok yani
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?