Eski sevgilisi onu arayıp çok kötüyüm gel dedi ve o da gitti... Aldatıldım mı?

olay bu pazar gerçekleşmiş. eski sevgilisi aramış kötü olduğunu ve ona ihtiyacı olduğunu söylemiş ağlayarak. bizimki de arkadaşıyla beraber kızın yanına gitmişler. kızın psikolojik sorunları olduğunu söyledi. arayan numara da kizin psikologunun numarasaymis oyle dedi. ben ne yapmaliyim bu aldatmaya giriyor mu igrenc hissediyorum.

Güncellemeler
+1 yıl
düşünceleriniz için teşekkür ederim. hepiniz inanılmaz haklısınız. ayrıldım şahıstan. artık kendi yoluma bakarım bi şans daha vermem böyle birine. karaktersizin teki ve muhtemelen zaten eskisini unutamamış. keşke söylediği an yüzüne tokadı basıp kalkıp gitseydim, aptallık etmişim. neyse sağlık olsun sonuç olarak kurtuldum kendisinden. tekrar teşekkürler 🫶🏼
Güncellemeler
+1 yıl
bu arada gittikleri zaman kızla görüşememişler ve geri dönmüşler. bu detayı da vermek istedim.
Eski sevgilisi onu arayıp çok kötüyüm gel dedi ve o da gitti... Aldatıldım mı?
Cevapla