Aile dostumuzun kızı ile 2 aylık birlikteligim oldu ve ayrıldık, gelecek hafta evlerine davetliyiz sizce nasıl bir tavır almaliyim?

Ayrılma sebebimiz kız istemedi, birden bire ben artık istemiyorum dedi ve ertesi gün başka biri ile konuştuğunu öğrendim. Biz onlara misafirlige gidip hafta sonunu orada gecirecez. Sizce ben nasıl bir tavır alayim kıza karşı?

Aile dostumuzun kızı ile 2 aylık birlikteligim oldu ve ayrıldık, gelecek hafta evlerine davetliyiz sizce nasıl bir tavır almaliyim?
Cevapla