Çirkin olduğum için çok üzgünüm psikolojim bozuldu her gün böyleyim sevdiğim çocuğu bir nebze güzel olsaydım beni severdi dimi 🥺?

18 yaşındayım hayatım boyunca hiç sevilmedim ailem bana hiç sevgi göstermedi belki de o yüzden bu konuyu bu kadar kafama takıyorum bu devirde herşeyi dış görünüş olmuş dış görünüşü iyi olmayanın içine bile bakmıyorlar artık yaşamak istemiyorum bu psikolojiyle 😭😭😭 Bir nebze güze olsaydım beni severdi dimi 🥺🥺🥺

Çirkin olduğum için çok üzgünüm psikolojim bozuldu her gün böyleyim sevdiğim çocuğu bir nebze güzel olsaydım beni severdi dimi 🥺?
Cevapla