Kendimi aşırı güzel sanıyordum, herkes çirkin dedi. Bu yüzden mi sevgilim olmuyor?

Lütfen önemli olan senin kendini nasıl görmen falan demeyin.
Fake hesaptan insanlara fotomla başka çirkin ya da orta bulduğum kızların fotosunu attım onlar daha güzel dediler hatta bana çingene falan da diyen oldu.
Yani sorum şu neden ben kendimi hala onlardan daha güzel buluyorum?
Ve öğrendim ki demekki bu yüzden sevgilim olmuyo.
Kendimi aşırı güzel sanıyordum, herkes çirkin dedi. Bu yüzden mi sevgilim olmuyor?
Cevapla