Güzel kızım ama erkekler yaklasamiyor bana en fazla bakisma oluyor itiyorum galiba. Neyse normalde sacma sapan ask olaylarini hic takmam ama hayatta ciddi ciddi yalnız kalacagim. Etrafima bakıyorum herkesin bir sevgilisi , esi , nisanlisi var kiskancliktan catlatan ciftleri saymiyorum bile. Birbirlerini anlayan , deger veren cok seven ciftleri gördükçe içim eriyor.
Benim de bi' platonik aşkım vardı elbette ama platonik işte. Aşkımı itiraf edip reddedilmistim ask hayatim kötü. Ne yapmalıYim? Boynuma pankart asip taksim'de tur mu atayim?
Benim de bi' platonik aşkım vardı elbette ama platonik işte. Aşkımı itiraf edip reddedilmistim ask hayatim kötü. Ne yapmalıYim? Boynuma pankart asip taksim'de tur mu atayim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar