Herkesin sevgilisi var benim yok bu hayatta yalnız kaldım?

Güzel kızım ama erkekler yaklasamiyor bana en fazla bakisma oluyor itiyorum galiba. Neyse normalde sacma sapan ask olaylarini hic takmam ama hayatta ciddi ciddi yalnız kalacagim. Etrafima bakıyorum herkesin bir sevgilisi , esi , nisanlisi var kiskancliktan catlatan ciftleri saymiyorum bile. Birbirlerini anlayan , deger veren cok seven ciftleri gördükçe içim eriyor.
Benim de bi' platonik aşkım vardı elbette ama platonik işte. Aşkımı itiraf edip reddedilmistim ask hayatim kötü. Ne yapmalıYim? Boynuma pankart asip taksim'de tur mu atayim?
Herkesin sevgilisi var benim yok bu hayatta yalnız kaldım?
Cevapla