Herkesin ya eşi ya yâri var, ben niye yalnız kaldım?

26 yaşındayım, sevgilim bile olmadı
hep kendime yeterim yalnız daha mutluyum diyordum ama kendimi kandırıyormuşum
bedenen de ruhen de çok yoruldum
sadece onun göğsüne yatmak ve öylece kalmak istiyorum.
Herkesin ya eşi ya yâri var, ben niye yalnız kaldım?
Cevapla