AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
60Cevap
Opusurken iyi ayni kasiktan yemekmi kotu sanki
Millet taktı öpüşmeye
Erkekler düşünün Kate upton sevgiliniz :) Böyle cevaplayın
Kızlar düşünün Brad Pitt vs beğendiğiniz bir erkek :) Böyle cevaplayın
Farketmez brada onların ağızları daha da pis
Ben cignedigi lokmayi bile yerim
S takısını nasıl aldın sen ıyyyyğğğğhhh :(
Öyle seylere midem bulanmaz.
yerim sevgilimse tabi
Öğrendim öğrendim öyleymiş
iyi :)
Bence iğrenç bir şey.
Bazen de olsa temiz insanlar çıkıyor cansın :)
Tabii ki de yeriim :))
Bir melek olduğunu düşünmüyorum :D
Neden :D:D
Melekler temiz olur :D:D iğrenç kız :D
Ama şimdi sevdiğim çocuk pis biri olmicak ki. Sonuçta sevgilim olan insan temiz biri olucak ve haram değil ya yerim nolucak? :D:D Ayrıca meleğim
Sevgili olmanın nesi helal :D azrail de bir melek :D:D
onun kasığı haram değil dedim :D yoksa sevgili falan zina günah :D:D
Ondan aldığın herşey yine günah taki evlilik niyetin olana kadar iki taraf içinde geçerli :D:D neyse anladım benim kızın birini opup yemeğe çıkarmam lazım ancak böyle oğrenicem :D
neyi böyle öğrenicen?
Herkes anne babanın kaşığından yemezken sevgilimi öperim kaşığından yerim dedi bunu denemem lazım :D:D
dene dene :D
Böyle deme teklif edesim geliyor :D:D
ahahaha :D
Nerde oturuyorsun :D:D yürüyorum sana :D:D
Hooop yavasss :D:D İstanbul
Tamam oldu bu iş :D:D merter - davutpaşa yakınmıyım :D:D
merter bir metrobüsle :D
Avcılar-zincirlukuyu arası sokağa çıkıp iyilik meleğim benim diye bağırıcam duy beni taam mı :D:D
aahaha :D:D
:D :D
olmaz olmaz bu iş olamazz😝
Cansın:)
Eyv😉istediği kadar ağzını yıkasın isterse on sefer, gene de o flora bakterilerinin ve salyasınn hissi, yok cicim almıyım , biz böle iyiyiz
:D:D
Affedersin oral yapiyoruz sevgilimize de kasindan yemekmi yemiyeceiz?
Ben sakizini alip cigniyorum yerim tabi
Yaw pislik yapmayınnn beeee
sevgilimse yemem eşimse yerim
;):)
Entry nick uyumu :)
ben yerim valla öpüşmeye gelince öpüşücem tükürüğüm değmeyecek mi?
yerim tabikii :d yeri geliyor okulda bile bir şişeden kaç arkadaş su içiyonuz? :dd
Ben içmiyom öpmüyom sevgilimde yok kimseden de yemem :D
Asla kimsenin kasigini catalini ve bardagini kullanmam.
Temiz insan seni seviyorum :)
Sanırım hayır, lakin mecbur kalırsam yerim. Yapacak bir şey yok
Deistliğin harici seni severim anastasia
Tukurse bile yerim 😁
Bari pislik yapma :D
Malum yerini yediğim adamın kaşığından mı yemeyceğim, bu ne saçmalık... :))))
Lütfen durust ol evlimsin
Hayır.
Dürüstlüğün için teşekkürler
Rica ederim.
Ayni cataldan tabaktan bardaktan yerim. Ağzımdan sakızımı alıp cignedigini biliyorum. afederin öpüşmeyi miden kaldırıyorsa catali bicagida kaldirmali :)
O farklı o farklı aynı değil
catal agzina giriyor bardak agzina dudaklarina degiyor. Opusurkende senin dudaklarin ona degiyor tükürük geliyor hatta :) opusmektende sogutmak istemem ama gercekler bu. Farkli olabilir belki ama ayni kapiya cikiyor yani
Birisinde gozun kapalı sadece his var diğerinde bulaşıklı çatalı rengarenk pis görüyorsun nasıl değil :(
Tamam bundan sonra gözün kapalıyken ondan sana gecen tükürük ve yemek kalintilarini düşünürsün. hic degilse kaşığını kullanamamanın hakkini opememekle verirsin :D
Evlenene kadak dediğin olmaz zaten :D olursada onun hakkını veriririm hiçbde bile :D:D
sevgilimin direk yemekten çıkan saçını yemiş birisi olarak tükürsün masaya yalar mısın desin
1 sn düşünmem yalarım :D
Çok seviyorsam ve titiz bakımlı biriyse tiksinmem , yerim.
dilini ağzına sokmaya tiksinmiyon kaşıktanmı tiksincen
Henüz ağzını keşfettiğim biri olmadı maalesef mi desem iyi kimi desem bilemiyorum :)
ne kaşığı be ağzını yerim onun
:D:D yaw o farklı o farklı
canım , işte yerim manasında;)
Heee tamam gece olunca :D:D:D
Millet sevgilisiyle öpüşürken sorun olmuyor ama aynı kaşıktan yemek yemiyorlar. Garip doğrusu. Ben yerdim, sorun etmezdim sanırım.
Sevgilim ailem ve yakın arkadaşlarıma yapabileceğim bir muamele sanki senin ağzın çok temiz de tiksiniyorsun :D
yani doğal olarak ıy yaomam falan diyen olursada yiyişirken oluyorda aynı kaşıktan yiyince mi olmuyor anlamadım *?
yiyişmeye gelince yiyişiyorsunuzda yemeye gelince mi iğreniyorsunuz mına going
;:D ben yiyişmeyede tiksiniyom napcaz
sağ el forever o zaman knk
:D yapmıyom desem inanacan mı ne diyim :P:D
yerim tabii ki. arkadaşlarımınkinden de yiyorum, benim için bir sorun değil
Yok ya. Opusmek baska da, ne bileyim. Yiyemem. :(
Normal bir insan seviyom seni :D
Kusmuğunu bile yerim sevdiğim kızın.
Yok artık bea :S:|
evet okadar öpüşüyoruzda kaşık mı problem
Yaw o farklı o farklı birinde gözün kapalı gormuyosun bile birinde bulaşık dolu rengarenk kaşık eğğh
Eğer aşıksam ağzından su bile içerim yani :)
İnsanoğluna nasıl bir sevgi vermiş yaradan
Yaa tabii..
sevgilimse öpüşüyoruzdur. yediği kasıktan yemek yemekten tiksinmek cok sacma.
biz ayni sakizi ceviriyoruz bile kasigida kullanirim sorun olmaz
Öpüşürken tükürük değişimi bile yaşanıyo sonuç olarak aynı kaşıktan yemek yemek tiksinç gelmez bana sakız bile değiştirmişliğimiz var :D
Ben yerim opusuosun okadar kasiga gelincemi titzlik baslio ne sacma
Offf öpüşme farklı bulaşık dolu kaşık farklı
Soruyu es olarak anladm ben sevgilide durum degisir
Eşde farketmez :D
Bna gore es olur ama sevgili degil
Şimdi anladım ;)
nayır nolamaz.. yapıma aykırı..
Senide seviyom iğrenç bişey
Tabiki yerim. Hatta ayni bardaktanda icerim. Anca beraber kanca beraber.
Herhalde yerim sigara paylaştığımız da olmuştur ağzındaki sakızı dahi cignemisimdir
ya durup düşünüyomusunuz bu soruları ya ne aptal sorular bunlar ya şu kafanızdakini kullanın artık..
Tabi ki yerim ama sevgili yok adsjsj
Olsada yemem hem sevgili yok felan demeyin bu sitede yazık biz erkeklere :D:D
Burdaki abazalaea mustahak :D
Fena kız kaç erkeğin canını yaktın :D:D
Sadece 1 sdfgh
Bildiğim olarak :D
Tamam bilmediklerin dursun :D
:D:d:d
Tabiki de yerimm kisiye gore degisir ama genellikle onu seviyorsan gercekten yersin sende
Öyle diyo herkes sanmıyorum da illaki görecez
Bilemiyorum yerim herhalde.
Bekliyorum
Neyi kesin cevabimi
Evet sevgili olan var olmayan var
Him kimsenin kasigindan yemedim bu zamana kadar bilemedim iste bende. Sen baska cevaplardan al istatistigini ;)
Yok illa sevgili olması şart değil ben annemin bile içtiği bardağa ağzımı surmem mesela :)
Ha ben surerim :))
Kaşık kıtligi mi var?
Niye yiyeyim
Sevgimi göstermenin başka yolu mu kalmadı?
Yemem öpüşmeyle kaşık olayı farklı gibi ya nedendir bilmiyorum ama farklı geliyo :)
Valla biz arkadaslarımızın kaiığından yine yiyoruz, anlayacağın ana kuzusu değiliz :)))
Niye ayni dudagi opuyorsunuzda neden ayni kasiktan yemiyorsunuz
Konuyu buraya niye çekiyonuz opmek ayrı o ayrı
Takıntım vr kim olsa yemem :D
İşte temiz bir insan seviyom seni :)
Neden başka kaşık mı yok
İrdeleyen bir kişi daha ::D farz edelim ki yok
Şöyle diyeyim o zaman, o kişi benim sevgilim olmayı hak etmişse zaten hijyen kurallarına dikkat ediyordur. Mecburiyetler karşısında çiğ tavuk bile yenir :)
Buda guzel kırmamak için dokunaklıydı :)
zaten öyle bir durumda kalsak asla ona çaktırmam :D
:D:D:D iyiydi bu :D
yiyebilirm zorda kalırsam :D
Daha kötü değilmi
ney?
Zorda kalma durumu olayı dahada iğrenç kılar
durduk yere sevgilimin çatal kasıgını kullanmam ama gerekirse kullanırm kullanıyormda zaten bir tek ondan igrenmiyorumm
Evet bunu öğrendim sevdiğinin kaşığından yiyor herkes ben yenicem ama :D
O kadar içli dışlı olmaya gerek yok :D
Uffff dan belli :D temiz insan seviyom seni
Mersi :D
:D:D
Tabi ki yerim hemde içti bardaktan da su içerim
Onunla her seyi yaparım Adı üstünde sevgili Tiksinmek de neymiş
bu konuda erkekler bence biraz daha avantajli cunku kizlar erkeklerden daha temiz ve bakimli oluyo bende yerim operken bisi yok hadi onuda gectim oral yaparken tiksinmiyorsaniz ondan bisi olmaz
Pöffff
Bilmiyorum 😄
Aha kelebekçik gelmiş hoş gelmiş sahi nisanı bekliyorum yoksa sitede kelebek var ona gidicem bak :P:D ben emindim ama sevgilinin sadece kaşığını değil nelerini nelerini yiyenler çıktı...
Ben tırtılım kelebek olmaya da niyetim yok. Ne zaman kelebek olacağım da sadece bana bağlı. Olabilir tercih meselesi midesiz insanlar da mevcut ks de 😄
Yaw sorma okusana biiiii...
Yemem
Al sana artı 1 temiz insan :)
Sakızını bile çiğnedim ya :) ne pis insanım ben
Pis konusunda katılıyorum :D
Sevgilim temizdi tiksinmiodum nabıyım hadi sakız abartıda kaşık ne kadar basit öpüşüyosun o kadar :)
Yaw iyide öpüşürken gormuyırsun bile kaşığın vaziyeti ortada iğrenç gözüküyor bulaşıklı felan rengarenk :S
Niye yiyim evde kaşıkmı kalmadı mk:)
Ben bkuu bile yerim tiksinmem genel olarak
La de get :D:D
yerim tabi^^
Sen çok düzgün hanım hanımcık birsin yorum için sağol
Sen de saol eminim sende öylesindir Allah razı olsun
Eyw ;)
lafı olmaz:D
Bilmiyorum ama sanirim yemem
Zorda kalırsam yerim heralde bilmiyorum 😀
Sevgilini mi oyle bir soyledin ki
Hey allahım ya.
Sakizini bile cignerim :)