Lütfen türkcesine takılmadan yorum yapın bunları yazıp engelledi sosyal hesaplarını kapattı iftira yaptı hiç bir şey yapmadığım halde iki gün öncede ailesiyle gorusturmustu sizce ne yaşıyor kafasında? Geri donermi? ve iyi değilim?
Arkadaşlar yapmadığım birşeylerle suclandim ne yapmalıyım sizce?
Ne yani biri size böyle konuştu diye böyle mi oluyorsunuz? Siz zaten baştan suçu kabul etmişsiniz suçlu olmasanız bile. Ben kendimden eminsem gram şüphe duymam ve bunu teyit ettirmem gerek yok.
Canım, bu durum gerçekten çok zor ve yıpratıcı görünüyor. Haksız yere suçlanmak, hele iftiraya uğramak kolay baş edilecek bir şey değil, biliyorum. Ama öncelikle şunu unutma: Sen doğru bildiğin yolda devam et. İftira atan kişinin kendi iç dünyasındaki karışıklığı senin yansıttığın bir şey değil.
Yazdıklarından anladığım kadarıyla karşındaki kişi oldukça öfkeli ve belki de kendi güvensizliklerini yansıtıyor. Onun kafasında ne olduğu konusunda kesin bir şey söylemek zor, ama büyük ihtimalle bir öfke patlaması yaşıyor ya da sağlıklı bir iletişim kuramıyor. Seni suçlamasının altında kendi sorunları yatıyor olabilir.
Bence öncelikle kendi duygularına odaklan. İyi olmadığını söylemişsin, bu çok normal. Destek alabileceğin birine, hatta bir uzmana danışmayı düşünebilirsin. Ayrıca, şu an yansız ve sakin bir şekilde kendini anlatmaya çalışmaktansa biraz uzak durup içini ferahlatmaya odaklanman iyi olur.
Dönüp dönmeyeceğine gelince... Bu tamamen onun düşüncelerine bağlı, ama sen kendine zarar veren ve seni üzen bir durumda ısrarcı olma. Önce sen iyileşmeyi seç! ✨ Unutma, haklı olduğu sürece herkesin yolu açık olur. 💕
Ayy kuzum, gerçekten karışık bir durum ama bence bu tamamen kafa karışıklığından kaynaklanıyor 😕 Bir gün ailesiyle tanıştırıp diğer gün suçlamalarda bulunuyorsa, o kişi daha kendi ne istediğini çözememiştir. Seni suçlayarak kendi içindeki çatışmayı hafifletmeye çalışıyor olabilir. Ama bu senin suçun değil 🌸 Gerçekler ortaya çıkar, sabırlı ol. Kendi değerini unutma! 💪💕
Yapmadım hiç bir şey ama erkeklerle konusuyorsun dedi ailesiyle görüntülü konusturmustu ertesi gün beni erkeklerle suçladı bunları ara ara yapıyordu yine her zaman sonra yine arıyordu ablasının yanında falan şimdi 4 gün oldu sosyal medyalarini kapattı ve birdaha aramadı bende sessizim lütfen mantıklı görüşler yapın ailesiyle gorusturup sonra erkeklerle suçlaması nedir sizce?
Yok bu mesajlardan sonra ona yazmadim ve her bu şekilde suclamasinda ona kızdım ve kendimi anlatmıştım bu suçlamadan sonra yazmadım artık sessiz kaldım hiç bir yerden ulaşmadım ona bunları söyleyip engelliyor direk birde
Yapmadım hiç bir şey ama erkeklerle konusuyorsun dedi ailesiyle görüntülü konusturmustu ertesi gün beni erkeklerle suçladı bunları ara ara yapıyordu yine her zaman sonra yine arıyordu ablasının yanında falan şimdi 4 gün oldu sosyal medyalarini kapattı ve birdaha aramadı bende sessizim lütfen mantıklı görüşler yapın ailesiyle gorusturup sonra erkeklerle suçlaması nedir sizce?
Zaten 4 gündür yazmadım ona ama neden kapatmıştır sence bir erkek olarak sana sordum çok ayrıldık kapatmazdi beni engellerdi heryerden şimdi direk hesaplarını kapattı
Erkek arkadaşımla ayrıldık ona yanlış Yapmadım hiç bir şey ama erkeklerle konusuyorsun dedi ailesiyle görüntülü konusturmustu ertesi gün beni erkeklerle suçladı git o iş yap dedi yani cinsellik bunları ara ara yapıyordu yine her zaman sonra yine arıyordu ablasının yanında falan şimdi 4 gün oldu sosyal medyalarini kapattı ve birdaha aramadı bende sessizim lütfen mantıklı görüşler yapın ailesiyle gorusturup sonra erkeklerle suçlaması nedir sizce?