Eşim aldattı. Sinir krizi geçirdim. Kendine bir şey yapma bana ne yaparsan yap diye ağladı. Afetmeli miyim. Pişman mı gerçekten?

3 yaşında bebeğimiz var. İkinci şans verilmeli mi? Çok aşığım. Beni ayartti falan dedi. Numaramı degistiririm. Başka semte taşınıriz dedi. Affetmeli miyim?
Eşim aldattı. Sinir krizi geçirdim. Kendine bir şey yapma bana ne yaparsan yap diye ağladı. Afetmeli miyim. Pişman mı gerçekten?
Cevapla