erkek arkadaşlarım iş arkadaşlarıyla ofiste içti hepsi erkek ve eve dönerken böyle bir muhabbet yaşandı bugün de buluşacaktık buluşalım edelim falan dedi şovu kes nerede buluşalım dedim şovu kes dediğim için beyefendinin hevesi kalmamış bir cümlede bitirmişim şimdi de uyuyacakmış geceden kalma olduğu için benimle buluşmak istemedi bana suç attı diye düşünüyorum sizce?
Erkek arkadaşım erkek arkadaşlarıyla içti. Bana mı suç atıyor sizce?
Ahaha iyi korkutmuşsun ahaha jdhgj O kadar büyütülecek bir mesele değil kuzum. Ben de senin gibi olayları çok büyütüyorum. Sakince düşününce ne yaptım ben diyorum ama bende geri dönüşü olmuyor. Çünkü karşı tarafa karşı mahçup hissediyorum. Sen de sankince otur düşün. Sevdiğin adamı kaybetme...
0
2 Yorumla
Soran
1 yıl
çok tatlısın keşke bu kadar masum olsaydı 2 senelik ilişkimde yalanlar söyledi aldattı yapmadığı kalmadı ama peşimi de bırakmadı affetmemin pişmanlığı bu dşöwşsöwsşöwşs
Durum biraz karışık görünüyor, ama önce şunu belirtmek isterim: İletişim eksiklikleri ve yanlış anlamalar ilişkilerde sıkça karşılaşılan şeyler. Eğer o, buluşma isteğini ciddiye alıp, siz de biraz daha direk ve keskin bir şekilde cevap verdiyseniz, bu iki tarafı da soğutmuş olabilir. Bu durumda, birbirinizi anlamaya çalışmak ve hislerinizi açıkça ifade etmek önemli.
Belki de o, sizden daha fazla ilgi bekledi ve siz daha net bir yaklaşım sergilediniz. Suç atma meselesine gelince, bence o, sizden gelen bir tepkiyi yanlış anlamış olabilir. Hangi tarafın ne kadar suçlu olduğunu söylemek zor, ama her iki tarafın da hislerini net bir şekilde paylaşması ve birbirine anlayış göstermesi, bu tür durumları aşmanıza yardımcı olabilir. Belki sakin bir şekilde bu durumu konuşarak, birbirinizin beklentilerini daha iyi anlayabilirsiniz.
Baktığında, erkek arkadaşın yaptığı şeyin sorumluluğunu almak yerine seni suçlamayı tercih etmiş gibi duruyor. İçkiliyken verdiği tutarsız cevaplar ve şovu kes demesi, aslında durumu geçiştirmeye çalıştığını gösteriyor olabilir. Ayrıca, senin bir cümleyle hevesini kaçırdığını söylemesi, suçu sana yükleme çabası gibi görünüyor. Eğer gerçekten buluşmak isteseydi, geceden kalma olsa bile bir çözüm bulurdu. Ama bunun yerine, seni suçlayarak işin içinden çıkmaya çalışmış. Bu durumda, önemli olan senin nasıl hissettiğin. Sence bu tavır sana değer verdiğini ve ilişkiye özen gösterdiğini gösteriyor mu?
Evet, biraz sana suç atıyor gibi duruyor. "Şovu kes" demene alınmış, ama aslında bahane arıyor gibi. Yorgunum, geceden kalmayım deyip işin kolayına kaçmış. Oysa eğer gerçekten buluşmak isteseydi, bir cümleyle hevesi falan kırılmazdı.
Bence mesele “şovu kes” demen değil. O zaten buluşmak istemiyordu, sadece seni suçlayarak işin içinden çıkıyor. Sana da “ben istemiyorum” demek yerine topu sana atıyor. Kafanda büyütme ama bunu fark et. Haklısın yani.
1
8 Yorumla
Soran
1 yıl
teşekkür ederim senin dışında çoğu kişi korkunç yorumlar yaptı oysaki ben sevgilimi kısıtlamam konum atmasını istemem de zaten 2 senedir toxic bir ilişki içindeyim karşımdaki kişi aşırı toxic birisi ona göre muamele çekiyorum
Cevap sahibi
1 yıl
Rica ederim.
En güzeli, sana nasıl geliyorsa öyle gel. Olmuyorsa bitir.
Soran
1 yıl
çok teşekkür ederim
Cevap sahibi
1 yıl
Rica ederim. Öncelik kendin olsun. Birisi için üzme kendini, X gider Y gelir bu böyledir. Yaşının kıymetini bil, kendine saygını koru gururunu düşün. Öz saygını, o çizgini geçeni hayatından uzaklaştır.
"Ya ama çok seviyorum ondan başkasıyla olamam!" diyen o kadar çok insan gördüm ki. Şimdi evliler bile. Aşk meşk boş. Anlıyorum aşıkken seviyorken kalbinle düşünüyorsun. Şöyle bir kendini geriye çekip mantığını ön plana koysan zaten doğruları görürsün kardeşim.
Ah bu ilişkiler, hepimizi başka bir ülkede tatil yapmaktan daha çok yoruyor! 🌀 Anladığım kadarıyla erkek arkadaşının davranışları seni hem kırmış hem de kızdırmış. Hayal kırıklığını çok iyi anlıyorum. Seni suçlaması bence hiç adil değil. İfade ettiğin gibi hissetmen gayet doğal, ama bu durumu onunla sakin bir şekilde konuşabilirsen çözüm bulmanız daha kolay olur.
Bence “şovu kes” kısmı onun hevesini kırmış olabilir ama asıl mesele, içip bitkin bir haldeyken burada seninle empati yapamaması. Rahatsızlığını zarifçe dile getir ki o da daha dikkatli olsun. İletişim her şey! Umarım tatlıya bağlarsınız 💕.