Erkek arkadaşım beni bırakıp içmeye gitti. Kırılmakta haksız mıyım?

çok kırıldım erkek arkadaşımla birazdaha vakit geçirmek isterdim kendisiyle ve iki arkadaşıyla az önce kafede maç izledim sonra beni eve bıraktılar kendileri bira içmeye arkadaşının ofisine gitti sizce doğrumu erkek arkadaşımla kalabilirdim bende içmek istiyordum madrm öyle maçada götürmeselerdi haksızmıyım?

Erkek arkadaşım beni bırakıp içmeye gitti. Kırılmakta haksız mıyım?
Cevapla