Eski nişanlımla arkadaş kaldık, bana detaydakileri dedi. Üzülüyorum, sizce ne yapmalıyım?

Bana dediki bana umut bağlama bi kere bitti olmadı daha olmaz dedi ailem senle konuştuğumu bilse evlatlıktan red eder dedi. Ailen mi istemez dedim niyeki dedim ee ben ayrılmak istediğimi söyledim oyuncak mı derler dedi. Ben kendim istemiyorum seni sevdim çok ama soğudum seni de sevemem artık dedi bana. Sonra sarılmıştık sarıldık ama umut bağlama uzak kalacam dedim ama depreşti dedi. Bundan sonra yapmam dedi ama dudağımdan öptü istemedim ben de erkeğim ister istemez öpüyorum dedi umut bağlama dedi
Eski nişanlımla arkadaş kaldık, bana detaydakileri dedi. Üzülüyorum, sizce ne yapmalıyım?
Cevapla