Büyüdükçe farkediyorsun ki aşkın içinde deli gibi savrulmak değil, huzurlu hissetmek istiyorsun. Sakin, sabırlı ve güvende hissettiğin bir aşk yaşamak istiyorsun. Yol arkadaşın zihnine huzur, kalbine güven versin istiyorsun. 💓✨

Büyüdükçe farkediyorsun ki aşkın içinde deli gibi savrulmak değil, huzurlu hissetmek istiyorsun. Sakin, sabırlı ve güvende hissettiğin bir aşk yaşamak istiyorsun. Yol arkadaşın zihnine huzur, kalbine güven versin istiyorsun. 💓✨

Aşkı uzaktan yaşamak mı, yoksa içinde olmak mı daha heyecan verici sorusunun cevabı oldukça kişiseldir ve her iki deneyimin de kendine özgü heyecanları ve zorlukları vardır. Uzaktan Aşkın Heyecanı: Hayaller ve fanteziler: Uzaktan aşk, hayal gücünü harekete geçirir. Sevilen kişiyi idealize etme, mükemmel bir ilişki senaryosu kurma gibi durumlar yaşanabilir. Bu da heyecanı artırır. Beklenti ve Özlem: Kavuşma anına duyulan özlem, beklentiyi artırır. Bu da ilişkinin ilk zamanlarındaki heyecanın uzun süre korunmasına yardımcı olabilir.
Gizem ve Merak: Uzaktan aşkta, sevilen kişinin her yönünü bilmediğiniz için bir gizem unsuru vardır. Bu da merakı canlı tutar.
Duygusal Yoğunluk: Uzaktan iletişimde, duygular daha yoğun yaşanabilir. Mektuplar, şiirler, şarkılar gibi romantik ifade biçimleri daha çok kullanılır.
Uzaktan aşkı yaşamayı sevmem Askozade, ben uzak ilişkilerde çok yoruluyorum. Sevdiğim beni yanında istediğinde gidemeyeceksem neden onunlayım ki?
Yan yana olalım hatunla, yan yanayken daha çok heyecan verir bana valla kanka.
Aşkı uzaktan yaşamak bana göre heyecan verici değil çünkü o heyecan canlı canlı yaşanmadığında sönüyor.. Birbirini görmeden.. Birbirini sevmeden veya birbirine dokunmadan, temas etmeden.. Cidden yürümez ben geçmişte denedim ve yürümüyor.. Bu sanki gerçek olmayan soyut bir kavram gibi zihinde ve hayalde gerçek ama gerçekte gerçek değil.. Dolaysıyla hep ölüler ve ruhlar dünyasında ancak gerçek dünyada yok ve bu acı verici.. Gerçekle hayali karıştırmanın bir yanılsaması.
Elbette içinde olmak. Platonik olup ama asla söylemeyen ve bu nedenden dolayı mutsuz olan bir sürü insan var. Bundan dolayı içinde olup aşkı doya doya yaşamak.
Cevap
12Cevap
Aşkı yaşıyorsan, uzakta olamazsın zaten içindesindir. Uzak veya uzakta hissediyorsan aşk değildir yaşadığın.
Aşk, uzaktan yaşanmaz. Deli dolu tutkulu ama yanı başında yaşanır.
Platonik olmak daha güzel gelmeye başladı. Hesap soran yok. Kalp kırıklığı yok. Kendi kendine sevmek ve hep iyi bilmek ve anıların guzel kalması daha iyi gibi gelmeye başladı
Uzaktan uzağa aşk insanı yıpratır yorar tedirgin eder aşkı İçinde doyasıya yaşamak lazım yanında varlığını hissetmediğin aşk aşk değildir
10 yılın son 3/4 ayi uzaktan yaşayan biri olarak kesinlikle içinde olmak diyorum
Uzaktan aşk mı olur? Neyle Bluetooth mu bağlanıyor😂
Aşkı yaşadıgın insana bağlı bu bence bazısı uzaktan sevilir özlemle bazısı yakından bile çiledir
aşk herkesin yaşamak istediği şekilde yön verilip yaşanacak bişii değil
İnsan aşksız heyecansız çölde susuz kalmış insana benzer
Uzak ızdırap demek ya..
Tabi ki içinde delidolu yaşamak
Her ikisi de Kötü ve üzücü durum
Görüntüyü büyüttükçe kalite düşüyor gibi 🤣
Aşk uzaktan yaşanmiyor
Aşkın içinde olmak daha iyi
İçinde olmak
Ta içinde yaşamak güzel
İçinde başka hele hele yaramazlıklarda olunca..
uzaktan da yaşanır , yakınındayken de
İçinde olmak
İcinde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?