Uzaktan sevmek veya uzaktan aşk yaşamak olur mu olmaz mı? Olursa nasıl olur?

Uzaktan sevmek veya uzaktan aşk yaşamak olur mu olmaz mı? Olursa nasıl olur?
Güncellemeler
+1 yıl
Eyyy Aşk!..

Kimse bilmiyor veya anlamıyor yaşadıklarımızı, hissettiklerimizi.
Senden başka kimse, bizden başka kimse.. çabuk gel aşkım: sanırım deliriyorum

Daha az uyusam da umrumda değil.. sesini duymama izin verirsen,
İyi uyumayı severim, ihtiyaçtan değil, ama seni çatımın altında hayal etmek isterim

Seni rüyalarımda ve düşüncelerimde görüyorum, geleceğimde ve yarınlarımda
Bir dakika, sana söz veriyorum.
Uzaktan sevmek veya uzaktan aşk yaşamak olur mu olmaz mı? Olursa nasıl olur?
Cevapla