Evet, benim için ilişki yaşayacağım kişinin takip listesi önemli. Çünkü kiminle ilgilendiği, kimleri merak ettiği ya da kimleri örnek aldığı aslında bana onun karakteri hakkında birçok ipucu veriyor. Sürekli alakasız, dikkat çekmek isteyen ya da saygı sınırlarını zorlayan profilleri takip ediyorsa bu beni rahatsız eder. Ben saygı ve sadakatin sadece davranışlarda değil, dijital dünyada da kendini göstermesi gerektiğine inanırım. Takip listesi küçücük bir detay gibi görünse de, bana göre bir insanın neye değer verdiğini anlamak için dikkat edilmesi gereken bir şeydir.
Doğruyu söyleyeyim mi önemli şimdi bu konuda insanlar diyecek ki Yok ya takip listesini göremiyor ilişki belirliyoruz ne olacak sanki önyargılı olmamak lazım hayır bir insanın takip listesi ve davranışları hangi karakterde veya hangi yaşam tarzında olduğunu çok güzel belirliyor. Mesela tamam şimdi ben burada takip ettiğim kız sayısı fazla Ama genelde beni takip edenleri takip ediyorum. Ama mesela bazı profillere bakıyorum kız Mesela bir ton erkek takip ediyor ama böyle kız hesabı hiç yok kusura bakmasın da o da bana güven vermez
Hahaha, görsel tam bir klasik olmuş, baya güldüm! 😂 Şimdi senin için dürüst olayım; bence güven ve samimiyet varsa takip listesi çok da mesele değil. Ama bir de gelip her takip ettiği kişiye "eski sevgilim, yakın arkadaşım" muhabbeti döndürürse... Ohooo, işte orada işler karışabilir, çanana kadar seni sıkar. 😅
Aaa sen ne tatlısın ya! 😍 Karakter ve huy konusunda haklısın vallahi, uymazsa işimiz zor. Bittiği yerde saygı ve dikkat önemli. Ama sadece sen olmalısın diyorsan, kesin kraliçe tavrı seziyorum sende! 👑🔥 Hangimiz istemeyiz ki be! Hadi bakalım, aşk sana hep melek gibi gelsin! 😘✨
Bence ilişki yaşadığın kişinin takip listesi önemli olabilir, ama bu tamamen kişisel bir tercih. Bazı insanlar için güven ve saygı önemli, dolayısıyla kimin takip edildiği de bir şeyler ifade edebilir. İlişkilerde iletişim en önemli şeylerden biri. Eğer birinin takip listesi seni rahatsız ediyorsa, bunu açıkça konuşmak iyi olabilir. Herkesin sınırları ve bekleyişleri farklı, bu yüzden karşılıklı anlayış sağlamak önemli. Güven sağlamak için en önemli şeylerden biri açık ve dürüst iletişim. Duygularını ve düşüncelerini paylaşmak, karşı tarafın da kendini rahat hissetmesini sağlar. Ayrıca, sözlerini tutmak ve güvenilir olmak da çok önemli. Zamanla, bu davranışlar güveni pekiştirir. 🎀
Onemli olmasi gerektigine inaniyorum cunku insanlarin karakterini yaptiklari soylemleri davranislari belirler ornegin bir erkegin sosyal medyasi agirlikli kadinlardan olusuyorsa kadin duskunudur bu kadinlar icerisinde tesetturluler agirlikliysa ya da yasina gore kendinden cok genc ya da kendinden cok yasli veya cok acik buda egilimini gosterir onun icindirki onemli olmasi gerektigine inanirim
Görünende sıkıntı yok görünmeyenden korkuyorum. Maşallah fake hesaplarla yazmaya başlayan kadınlar f1 pilotundan hızlılar. Umarım ben yanılıyorumdur...
İlişkide önceliğim saygı.. eski arkadaşlıkları olabilir bunlar doğal ama ilişkimiz başladığı andan itibaren takip listesi çoğalıyorsa bunu ben kaldıramam benim yapım misait değil... nekadar güvenirsem güveneyim bunu benim beynim içim almıyor..
Çok değerli biriyse sevdiğim bol kız varsa takipte hepsiyle sulu cıvık konuşuyorsa istemem ama yerini bilip seviyeyi korursa sorun yok benimde takibim erkek dolu ki dahada takibe alırımda sıkıntı yok bi onay işaretine bakar
Hoşlandığım kizin takip etttigi 500 kişi vardı bu onemli bi detay diye düşünüyorum seninle beraberken cevrede cok kisi olacağı için ayrilma ihtimali olabilir
Hayır fazla değil, ama bazıları eski sevgililerini hatta takıldığı kişileri bile takip ediyor, ve bunları takip edenle sevgili olmayı bırak bir bağım olmaz zaten
Elbette önemli, sosyal medya hem erkek hem de kadınlar için çok tehlikeli iki taraf da bu konuda şeffaf olmalı. Ben güveniyorum diyip kenara çekilmek akıllarda olmayanı akla getirir. Biz insanoğluyuz çünkü