Artık yeter, bu erkeklerden. Eski sevgilim beni 1 buçuk ay ghostladıktan sonra bana mesaj atıp, buluşma kararı aldık. Ve, biz birlikteyken yaptıkları çok saçmaydı, hafta da 2 gün kaybolmuştu bi kere, ondan önce de bizim tanıştığımız Date uygulamasından benim sahte kız hesabımı eklemişti, ve hayla uygulamayı kullanıyor musun diye sorduğum zaman, hayır sildim diyip bende yalan söylediğini yüzüne söylemiştim, sonra benden özür diledi ve bende affettim. Ama benim de hatalarım oldu, biz onunla sevgili olmadıktan önce, flört aşamamızda kız arkadaşım ve 2 erkekle normal arkadaşca buluştuğumuzu öğrenmişti ve ben ona o buluşmada erkek olmadığını söylemiştim.
Sonra bu kaybolma olayı oldu ve 2 gün sonra yazdığı an " aşkım dışarıdayım arkadaşlarla, bana yaz" demişti, bende kendi kafamda acaba çocuğa bişey oldu mu , öldü mü kaldı mı diye düşünüyordum. Acaba onun üzerine çok mu gidiyordum o zamanlar. Sevgililer her gün yazışmalı mı? Bu çocuk beni ghostladıktan sonra onunla buluştuk ondan sonra şimdi yeniden konuşmaya başladık, ama bugün bana hiç yazmadı ve storysinde bi kafe resmi atmış. En son yazdığım dün ki konuşmamızda ona " sende yemek yedin mi" mesajı ve o gün o nu aradım, nerde olduğunu sordum o da " dışarıdayım sonra konuşuruz" dedi ama ondan beri hiç bi ses yok, sadece story atma. Sizce onu affederek iyi bişey mi yaptım? Kendime söz verdim eyer yazarsa ve ararsa cevap vermeyeceğim diye, ama onu çok seviyorum ve onu bu hafta gördükten sonra bana yeniden bu hafta buluşalım demişti. Sizce buluşmalı mıyım? Beni ignorlamasını ya da çok yazmamısını yeniden her şeyin tekrarlamasını istemiyorum, bana hep söylediği şey çalışıyorum, telefonda değilim işlerim var. Artık sizce ona beni yine aynı şeyleri yaptığını söyleyeyim mi, kızayım mı? Yoksa susayım mı?
Sonra bu kaybolma olayı oldu ve 2 gün sonra yazdığı an " aşkım dışarıdayım arkadaşlarla, bana yaz" demişti, bende kendi kafamda acaba çocuğa bişey oldu mu , öldü mü kaldı mı diye düşünüyordum. Acaba onun üzerine çok mu gidiyordum o zamanlar. Sevgililer her gün yazışmalı mı? Bu çocuk beni ghostladıktan sonra onunla buluştuk ondan sonra şimdi yeniden konuşmaya başladık, ama bugün bana hiç yazmadı ve storysinde bi kafe resmi atmış. En son yazdığım dün ki konuşmamızda ona " sende yemek yedin mi" mesajı ve o gün o nu aradım, nerde olduğunu sordum o da " dışarıdayım sonra konuşuruz" dedi ama ondan beri hiç bi ses yok, sadece story atma. Sizce onu affederek iyi bişey mi yaptım? Kendime söz verdim eyer yazarsa ve ararsa cevap vermeyeceğim diye, ama onu çok seviyorum ve onu bu hafta gördükten sonra bana yeniden bu hafta buluşalım demişti. Sizce buluşmalı mıyım? Beni ignorlamasını ya da çok yazmamısını yeniden her şeyin tekrarlamasını istemiyorum, bana hep söylediği şey çalışıyorum, telefonda değilim işlerim var. Artık sizce ona beni yine aynı şeyleri yaptığını söyleyeyim mi, kızayım mı? Yoksa susayım mı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer