Hayat yarım bırakır sen ellerimi tut…🎀
─────────୨ৎ─────────

─────────୨ৎ─────────




Gerçekten seven bir erkek, sevdiği kadının elini bırakmaz ama tuttuğu takımı da asla unutmaz. Takım sevgisi bir bağlılıktır, çocukluktan gelen bir tutkudur ama sevdiği kadın onun hayatının en özel yerindeyse, öncelik her zaman odur. Ancak, ikisini kıyaslamak çok mantıklı değil çünkü biri duygusal bir bağ, diğeri yılların getirdiği bir alışkanlık. Seven insan, sevgisini ve önceliklerini dengede tutmayı bilir. Takımına olan sevgisi baki kalır ama gerçekten değer verdiği birini kaybetmeyi göze alacak kadar da fanatikse, zaten sevmeyi bilmiyordur.
Fanatikler sevmeyi bilmiyor evet 😆
Saçma bir soru. İsteyen istediği takımı tutar. kimse ilişkisini farklı hobilere olan bu sevgilerle kıyaslamasın zaten :) insanlar birbirlerini seviyorlarsa gerekeni yapıyorlarsa zaten ilişki yürür:)
Yaşam biter destek asla
Beşiktaş için hanımın bile bırakırım 😂
Sevdiğim kadını bırakmam
Teşekkürler 🍀
Cevap
41Cevap
Erkek adam ikisine de sıkı sıkı sarılır 😇
Esasen işine gelmezse her ikisini de bırakır gadası
sevdiğim kadının elini bırakmam tabi ki de takımın canı cehenneme
Tuttuğu takımı bırakmaz bir kadını her an bırakabilir öylede güvensiz bir cinsizzz. sjsj
Eig dürüst olduğun için
Tuttuğu takımı da bırakan erkek gördüm sevdiği kadının elini de bırakanı gördüm. Buna net bir cevap veremeyeceğim
Sevdiğim kadının elini. Futbol anca milyon dolarlar kazanan insanlar yüzünden gariban insanşarın birbirini yediği saçma sapan bir fanatizim
herkes herseyı bırakır kelıme oyunu yapmayın bosanan kadınlar ve erkeklerle dolu dunya sebeplerı hep kendılerınde ve bencıl olmalarında yatıoo
Büyük konuşmak gibi olmasın ama ikisini de bırakmayız.
Takımı tutsan ne olacak bana bi yararı bi güzelliği yok sevgilim için rakip takımlı bile olurum
İkiside değil zor elde ettiği kadının elini bırakmaz bnce
Gerçekten sevmişse sevdiği kadının elini de, takımıni da asla bırakmaz.
Ben sevdiğimi 10 yıldır bekliyorum ve fenrbahcekiyim sence
tuttugu takımıda bırakmaz sevdigi kadınınıda
Tuttuğum takımı bırakalı çok oldu ama sevdiğim kadın sevgime halel getirmedikçe elini bırakamam yani bırak dese de bırakamam..
Sevebileceği hayırlı eşler nasip olsun herkese
Takım tutmam futbol sevmem
Kafa dengi hatunum olsun gerisi fasafiso
sevdiği kadının elini lakin her ikiside bizi bıraktın
Sevdiğim kadının eliyle futbolu kıyaslamak bile suç olur.
Neyse zaten sevdiğim de yok biz futboldam devam
Erkekten erkeğe değişir de genelde takımı bırakmıyorlar bende tam tersi olur
Tuttuğum takım bana bi sıcak çorba mı yapıcak hastalandığımda? Ki aşkta geçici. En güzeli içmek 👍😄
https://www.imdb.com/title/tt1286129/
Bu filmi biliyor musun? ;-)
eşinden ayrılanı çok gördüm fakat tuttuğu takımı değiştirene henüz rastlamadım
sevdiği kadını da bırakmaz ama tuttuğu takımıda destekler
Sevdiğim kadıın herşeyden önce gelir ne kadar fanatik de olsam hanım baştacıdır
Tuttuğu takımı kesinlikle 🎀😄
Kadın gelip geçiyor da takım kalıyor
Takımı bırakmaz bence
Sevdiğim kız bir yana dünya bir yana
Sevdiği kadının eliniii 🥰
takımı bırakmaz
Sevdiği kadının elini lskdfşs
Elbise çok güzel beeaa
Takım nedir ya sevdiği kadın varken.
Ben şimdi beşiktaşkı nasil birakayim :))
Takım tutmayan bir erkeğim
Kocam ne benden vazgeçer ne de Galatasaray'ından😂
ikisinide bırakırım
Tuttuğu takımı bırakmaz
Tuttuğu takımi
Tuttuğu takımı
Tuttuğum kadının elini asla bırakmam
Takımı
Tuttuğum takımı..
İkisini de
2sini de
Tuttuğum takımı bırakmam..
İkisinide bırakmaz
kadını
Tuttuğu takımi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?