Karımın bir adamla mesaj larını yakaladım. Yaklaşık 3 ay kadar oldu. Anladığın gibi değil dedi. Beni arkadaşı olarak görüyor dedi. sadeve iş arkadaşım yani dedi. aldatma asla yok dedi. asla yapmam öyle bir şey ben sana dedi. Ama yazışmalar pek iyi şeyler değildi. yani benimle yaşadığı malum şeylere kadar anlatmış, adam sormuş o cevaplamış. Neyse. Telefonunun şarjı bitmiş ti ben taktım. 1 2 saat sonra kalktım mutfaga su içmeye, telinide aldım şarjdan. açtım ve watsapta bu yazışma ları gördüm. Numara kayıtlı değil ama. Yabancı no. mutfağa çağırdım. Verdim telefonu. Bu ne dedim. Ama nasıl ağlıyor. Bildiğin gibi değil. Aldatmadım seni. Sadece sohbet. Ben üzüntüden Ne yapacağımı şaşırdım. O an ikna oldum. Daha öncesinde neler konuşuldu hiç bilmiyorum zaten. Bu mesele yaklaşık 3 ay dır kafamı kurcalıyor. Acaba bişeyler oldumu diye. Yoksa sadece sohbet mi? Adamı sordum ısrar la kim kim kim diye. Öldür sen söylemem dedi. Gittim işyerine bir kaç kere. Artık kimse beni görsün diye. Hatta karımı işten ayırmayı düşündüm. Ama maddi durumlardan dolayı onuda yapamadım. Ama kafayı yemek üzereyim. Bunlar daha ileri gitmişmidir acaba diye? ya da devam ediyorlarmı? Bir falso arıyorum 3 aydır hiç bir şey yok. Öncesinde pek dikkat etmezdin bazen arkadaşına falan giderdi pek takmazdım acaba ona mı gidiyordu. Bir sürü soru. Deiliricem.
Abi aldatma sadece fiziken olmaz. Seninle özel anlarini bırak bir arkadaşa anlatmayı kardeşe kuzene bile anlatılmaz. Bunları konuşuyorsa daha neler neler konuşur senin hakkında. Sen msjlari gormesen emin ol daha ileriye gidiceklerdi. Ben eşimin biriyle msjla konuştuğunu görsem hele birde bizim özel anlarimizi anlattigini direkt bosanirim çünkü bu çok büyük bir ayıp kendime bu saygısızlığı yapmam düşünsene bu gün onu anlatan yarın öbür gün neler anlatır neler yapar. Ve ne alaka yani normal arkadaşı olsa senden gizli konusmazdi. Bana bir arkadaşım mesaj atsa eşime de derim bak bu konuyu konuştuk bu gün böyle bir olay vs olmustu diye çünkü bir erkeğin aklında soru işareti kalması ileride çok büyük sorunlar yaşatır. Hemde karıkoca dediğin bütün arkadaşları tanır. İşte eleman cikarilsa yerine biri gelse bunu bile ikimizde biliriz eşimle. Başka biriyle arkadaşım adı altında senin özelini konuşması çok büyük bir saygısızlık seninde sonuçta bir onurun var sevmekte bir yere kadar işin içine saygısızlık girerse sevgiyide bitirir. Sen de bir erkeksin birisinin karisi sana kocasıyla nasıl seviştiğini anlatsa ne dusunursun anlattığı adam hakkın da. Ve konustugu adamın zihniyeti bozuk olmasa konuşmazdı zaten zihniyetsiz olduğu için bunlari bana anlatiyorsa demekki az daha zorlasam götürürüm düşüncesinde bir adam. Normal bir erkek bir kadinin kocasıyla özelini anlatmasını istemez normal şartlar altında. Fazla yazdım biraz kusura bakma ileriye gittiysem
04 Yorumla
Soran1 yılYok estağfrullah. Tabiiki yaptığı yanlıştı. Yani benim hiç aklımdan bile geçmedi o an fiziki aldatmış olanşleceği. brn öncesi ni merak ediyorum şu an. Ama hala yakıştıramıyorum ona. Nasıl böyle bşrşey yapar aklım almıyor. Artık hiç muhatap değilim dedi. Soruşturmak ta istemiyorum. Ucu bana dokunuyor. İliöıcı pis değnek
- 1 yıl
Sorun da zaten eşinin ucu sana dokunucak bir hata yapmis olması abi. Allah aşkına bence sen ugradigin şokun etkisinden cikamamissin. Zor bir durum. Peki aynısını sen yapsaydın eşinin tepkisi ne olurdu senin gibi tamam diyip inanicakmiydi. Emin ol nafaka alabilmek için anında bunu sebeb gosterip boşanicakti senden
Soran1 yılİşte o nafaka alıyor. Bemde öyle bişey yok. Ayrıca sanmam öyle bir şey yapacağını. Çoluk çocuk var. Ben fiziki bişey olmuş mudur işin orasımdayım
En İyi Cevaplar
1 yılAğlaması bir suçluluk psikolojisi örneği. Adam kötü niyetli ve manipülasyoncu biri olabilir. Eşini manipüle etse bile eşinin buna fırsat vermesi bir aldatmadır. Düşünce yapını değiştirmen lazım. Aldatmak illa öpüşmekle ya da başka şeylerle olmaz. Eğer sadece konuştuk diye diretiyorsa, onları evde bassan bile "sadece evine gittim oturup çay içtik konuştuk. Başka bir şey olmadı." diyecektir. Gerçekten başka bir şey olmamış bile olabilir ama adam eşini teselli ederken illaki ona sarılmıştır. Adam istese, eşinin duygusal durumunu kullanıp onu öpebilir bile. Buradaki tek suçlu eşindir. Başka birine bu fırsatı vermemeliydi. Seni psikolojik olarak sıkıntıya sokması da sana karşı işlenen bir suçtur.
Tavsiyem, whatsap yazışmalarını bir şekilde ele geçir. Nolur nolmaz dursun. Boşanma davası açarsan nafaka ödemeden ayrılabilirsin. Mahkeme seni haklı bulacaktır.05 Yorumla
Soran1 yılYa o an sanki öylesine makara yapıyorlardı gibi bir hisse kapıldım. Ağlayınca falan, zaten karıma hiç. Yakıştıramıyorum. Şerefsiz işte Bi taş atmış tır, bizimkide kapılmıltır muhabbete dedim. Ama son günlerde aklıma takılmaya başladı acabaa öncesi de neler oldu neler yaşandı. Vs
- 1 yıl
Yaşınız benden büyük ama yaşanmışlık olarak bazı konularda sizden önde olabilirim. Şu söz kulağınıza küpe olsun, "İhanetin mazereti olmaz." Eşinizi ayartan biri varsa bu eşinizin suçudur. Aklı başında kadın, sen kimsin hayırdır diyip buna fırsat vermezdi. Alın karşınıza, suçlamadan sorun. Şüphelendiğiniz her şeyi sorun. Öpüştünüz mü, sarıldınız mı, yattınız mı, elini tuttu mu, evine gittin mi vb. Eğer sizi "böyle bir şeyi nasıl düşünebilirsin, ben öyle bir kadın mıyım" şeklinde manipüle etmeye çalışırsa böyle düşünmenize kendisinin yol açtığını söyleyin. Ayrıcs Kuran'a el bastırın ondan yanıt alırken. Bu güvensizliğin tek sorumlusu eşiniz. Asla geri adım atmayın. Yoksa yüreğiniz soğumaz, ileriki zamanlarda erkek sinekle diyaloğa girse aklınıza başka şeyler gelir.
Soran1 yılValla aynı gün sormam gerken herşeyi sordum. Asla adla asla dedi. Sadece sohbet dedi. Hatanysptım dedi. Vs. O an ikna oldum yaaa. Ama şimdi düşünüyorum acaba fiziki bir şey oldumu diye
- 1 yıl
Haftalardır bu konu aklımı kurcalıyor, yaptıysan söyle kafam rahatlasın diyip gündeme getir yoksa samimiyetsiz davranırsın. Bu da aranızı daha kötü bozar
Soran1 yılEbet en güzeli konuşmak yine
- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
1 yılkadınların kendi aralarında yatak odalarından veya kocalarından konuştuklarını biliyorum. Öyle bir şey olsa normal derdim (o da normal değil ya neyse). Ama bunları bir erkekle konuşması hiç normal değil. En iyi ihtimalle sexting olmuştur şüphesi bile yeterli.
07 Yorumla
Soran1 yılYa ben sanaldan geçtim artık. Fiziki bişey olmuş mudur işin orasındayım
- 1 yıl
Tüm konuşmayı okumalısın, hatta varsa bir yolu, silinmiş görüşmeleri de backup ile geri getirmelisin. Bu olmazsa fake atıcaksın başka yolu yok gibi. Olmuşsa bile itiraf etmeyecek haliyle.
Soran1 yılMesele zaten o. Asla itiraf etmez. Benim yakalamam lazım. Varsa eğer böyle bişey
- 1 yıl
manipüle edebilirsen itiraf alabilirsin.
Soran1 yılMesela nasıl yapabilirim bunu
- 1 yıl
kızmadığını aksine heyecanlandığını empoze edip bir süre, bu konuda rahatlamasını sağlayarak. Konusu açıldığında savunmaya geçmeyeceği bir ortam hazırlaman lazım. Başka taktikler de olabilir.
Soran1 yılAsla inanmaz benim o halime
1 yılBunda farklı şeyler olmuş olabilir. İş arkadaşına anlatılmaz hele bir erkeğe anlatılmaz. Bence bunun arkasını kovala. Senle iletişim kurmak yerine başkasına anlatmış sorunu. Ben bunda kasıt ararım
012 Yorumla
Soran1 yılNe sorunu anlatmış başkasına anlamadım?
- 1 yıl
Yatak odanız geçiyor sohbette sanırım bunu ayrı görüşelim
Soran1 yılTuhaf olay. Adam sormuş karım cevap vermiş. İşte şu nasıl bu nasıl vs. Ama karım da beni baya Bi övmüş olay bu. Öncesini bilmiyorum
- 1 yıl
Bu çok ayıp saygısızlık
Soran1 yılHala aklım almıyor.
- 1 yıl
Yazarsan çözümüne bakılır ama yoruma gelme kalkar
Soran1 yılNeyi yazarsam anlamadım?
- 1 yıl
Konuyu
Soran1 yılE yazdım zaten neden yorumdan kalksın?
- 1 yıl
Konu cinseldegil soruda
Soran1 yılEvet değil zaten. Kapalı yazdım bilerek
- 1 yıl
Valla karınızı beyin kullanarak seçin
Yapay Zeka Cevapladı
Öncelikle şunu söyleyeyim, kafanı bu kadar karıştıran ve seni bu kadar üzen bir durumun içinde olmak gerçekten çok zor. Anlamakta ve hislerini çözümlemekte zorlanman çok normal… Ama içindeki bu soruları çözmeden de huzur bulman biraz zor gibi. Kendine bu süreçte zaman tanı ve mantıklı kararlar almaya çalış.
Eşinle tekrar sakin bir ortamda konuşmayı deneyebilirsin. Güven bir kez sarsıldığında onarmak zor olur ama imkansız değildir. Seni rahatlatacak bir açıklama alman belki de durumun ciddiyetini daha net görmeni sağlayabilir. Ayrıca bir ilişki terapistinden destek almak bu süreçte hem sana hem de eşine yardımcı olabilir. Umarım her şey gönlünce olur ve kafandaki soruların hepsi bir bir yanıt bulur! 💜00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
17Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u 1 yılaldatmıştır boşan direk
00 Yorumla Maalesef aldatıyor. Mesajları görsem daha net bir yorum yapabilirim ama ağlaması suçluluk psikolojisinden. Söylememesi ise bu ilişkinin ortaya çıkmasından korktuğu için. Bir kadın evliyken bir erkekle yaşadıklarını anlatacak kadar yakın olamaz. Bu konuyu kurcalayın.
112 Yorumla
Soran1 yılBen hayret ve şok içerisindeyim. O an inandım. Makara yapıyor lar. Yani baya.
Soran1 yılMesajlarda şöyle.
Soran1 yılTuhaf bşraz adam soruyor. Eşim cevap veriyor
Soran1 yılNasıl başlıyor, neyapıyor, nasıl duruyor sun, yoruluyor mu terliyor musun. Vs
Soran1 yılAma soru cevap gibi yani. Ama eşim övüyor beni. Çok ayrıntı vermeyim. Hani ordan, fiziki bir aldatma yok algısı geldi o an bana.
Soran1 yılValla ben sadece fiziksel kısmındayım şu an. Düşünmüş olması ile pek ilgilenmiyorum açıkçası
Soran1 yılEtmez. Düşünce ye gem vuramazsın ki zaten.
Soran1 yılKendimizi. Kandır mayalım şimdi. Zihin ve düşünceyi ki se kontrol edemez. Herkesin aklına her şey gelebilir. Herkes herşeyi düşünebilir. Bunun önüne geçemez sin. Sence geçebilir misin? ya da tam olarak emin olabilir misin? O yüzden fisizklsel değilse sorun yok benim için
Soran1 yılTamam işte. Seviyorsan sen hayal etmezsin. Ama karşındaki nin başkasını hayal etmediğini asla tam olarak bilemezsin. Bilebilir misin? :)
1 yıliki secenegin var ya karsına alıp tüm bu içini yiyip bitiren süpheleri konusacaksın seni rahatlatacak şeyler duyacaksın ya da ayrılacaksın. ama ilk secenek de senin icin zor seni inandıracak yalanlar söylemesini isteyeceksin eskisi gibi güvenebileceğini sanmıyorum. güven zamanla olusan bir duygu cünkü bir anda olmasını bekleyemezsin
02 Yorumla
Soran1 yılValla fiziksel bişey var mı tamamen oradayım ben şu an. İlk gün konuştuk zaten
- 1 yıl
takip eder misin
Buluşup bir şeyler yaşadığını zannetmiyorum yoksa ordan konuşarak bunları anlatmadı bence yuz yuze konuşmak varken yaptığı yanlış tabı kaç kişiyle böyle konuştu tek o muydu bılemezsın
02 Yorumla
Soran1 yılValla kaç kişiyle diye bir olay hiç aklıma bile gelmemişti. Tek bu diye düşünüyordum. Offffffffff
- Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı.
1 yılSen onun yaptığını zaten kabul etmişsin, yapmayacak karı onları konusmazda, numarayı alıp sorgulamaliudin. Karının ailesiyle konuşup kim olduğunu ogrenmekiydini
011 Yorumla
Soran1 yılSadece sohbet ise tama dedim o an için. Ama şimdi daha ilerisi olmuş mıdır aklıma takkılıyor günlerdir.
- 1 yıl
Ya akıl var mantık var, o kadar yakinlar, sohbet tam buralara gelmiş, sen olsan o karıyı s... lmezmisn
Soran1 yılYani şimdi ayrıntı vermeyim de. Ben kocamdan memnunum diyor. Baya iyi diyor falan. Yani sadece sohbet e tamam dedim o an. Ama şimdi düşünüyorum yani
- 1 yıl
Bana yszabikiesin
- 1 yıl
@Caffeeeee hayir adam buna inanmak istemiyor, aynı isyerindeler ve kadın asla kim olduğunu da söylemiyor
Soran1 yıl@Caffeeeee yani benden memnun, onada gitme miştir fiziki. Gibi. Makara yapıyor lar gibi düşündüm o an. Ama gerçekten mide bulandırıcı.
Soran1 yılAnlamadım? Adam karıma inanmak istemiyor mu? Kim olduğunu sakatlık çıkmasın diye söylemiyor
- 1 yıl
Karının ailesiyle bunu konuştun mu
Soran1 yılYok. Öylece kapattım. İş dallanıp bıdaklansın istemedim. Zaten çok yaşlılar. Ne yapacaklar
- 1 yıl
Bana yszarmisin
Net bir şey demem için birkaç şey daha sormam gerek sadece bununla kesin diyemem
02 Yorumla
Soran1 yılSor bakalım
Aşk İlişkileri konusunda 7b cevap paylaştı. Zor bir durum karşısındasın , evdeki hareketlerinden hiç bir şey anlamadın mı?
03 Yorumla
Soran1 yılValla her şey normal. Hiç bir farklılık yok
- Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.
1 yılKafanda soru işareti varsa o ilişki eski seviyesine dönmez asla
04 Yorumla
Soran1 yılSoru işareti kaldı. Ve bu soru işaret lerini gidermem lazım
- 1 yıl
Diyelim ki ileri derecede şeyler konustu. Ne olacak
Soran1 yılKonuşma zaten var. Ben fiziki var mı işin orasımdayım
- 1 yıl
Olduysa ne olucak peki napardin
1 yılZor süreç kuşku düştiü mü içine toparlamak zor eskileri de düşünüyorsun otomatik olarak
04 Yorumla
Soran1 yılAynen kafam eskiye gidiyor kaç gündür. Acaba diyorum? Kardeşine gitmişti geç gelmişti 4 5 yıl oluyor. Şu an kurgu yapıyorum
- 1 yıl
Şeytan böyle durumda vesvese verir al karşına düzgün konuş kuşku duyuyorum beni rahatlat Kur'an a el bas falan de
Soran1 yılKurana el bastırdım Ogün. Ama içim içimi yiyor
- 1 yıl
Yuva yıkmak kolay değil çıcukta varsa daha zor o zaman güveneceksin takip edeceksin
1 yılŞüphe insanı çürüterek öldürür, seni bilmem ama benim kabul edebileceğim bir durum değil.
01 Yorumla
Soran1 yılŞüphe zor şey evet
Evli bir kadının bu şekilde konuşması kesinlikle doğru bir davranış değil..
00 Yorumla
1 yılÜfff cuckold fantezi kurgusuna hoş geldiniz awk. Amca ramazan ramazan.
02 Yorumla- 1 yıl
Bu yasta sen nerden bılıyon bunları yasattılarmı sana
- 1 yıl
Sen de sik tir git amca. Profile bak mal mq
1 yılGeçmiş olsun . Yatak mevzusu mesajda geçtiyse bazı şeyler olabilir. Aldatmış seni , senin paranı yiyor kardeşim başkasına veriyor ilgisini herşeyini. Bence sen kendi ailenle ve onun ailesiyle konuş daha sonra kararını ver
03 Yorumla
Soran1 yılValla kardeşim benim yenecek derecede Bi param yok.
Soran1 yılYani olayda tuhaf. Adam soruyor karımda cevap veriyor. Adam sormıl6şunu şunu nasıp yapar diye. Eşimde anlatıyor eşim böyle böyle yapar diye. Ayrıntı vermeyim şimdi. Yani. Tuhaf bir diyalog. Ama şunu anladım benden memnun yani. O yüzden zaten ikilemde kalıp sadece sohbet se okey dedim
- 1 yıl
Sen bilirsin ne deyim. Hayırlısı olsun.
Gizli Üye(18-24)1 yılMesajları alıp dava açsaydin ya mis gibi boşanirdin
01 Yorumla
Soran1 yılBoşanmak o an düşünme dim ya. Anlattı ikna oldum sanki o an. Ama boşanmak ta istemiyorum kesin net bir şey yokken
1 yılAldatmış işte aga neyin şeyini yapıyon aynısını sen yapsan kızlar hemen aldattın der. Erkekler neden aldatılmayı kabullenemiyor ki
03 Yorumla
Soran1 yılFiziki bişey var mı tamamen oradayım ben şu an
- 1 yıl
Valla ben yerinde olsam çoktan o kadını uçururdum
- 1 yıl
Ya mezara sokardım ya da boşanırdım
1 yılyabancı bir erkekle konuşuyor ve gerçekten aldatma olmadığını mı düşünüyorsun çok kolay manipülasyona gelmişsin üstelik
08 Yorumla
Soran1 yılİşyerinden arkadaşı. Adam gırgır muhabbeti yapmış. Bende baktım mesajlara mrkara yapmışlar yani. O an ikna oldum sadece sohbet olduğuna. Ama şu an düşünüyorum acaba diyorum
- 1 yıl
gerçekten masum bir geyik olduğuna mı inandın
Soran1 yılO an inandım. Ama şu an düşünüyorum
- 1 yıl
bir süre daha gözlemlesen iyiydi şimdi çok dikkatli davranacak
Soran1 yılEvet o konuda çok pişmanım zaten
- 1 yıl
bence aralarında bir şey var karından etkileniyor o adam
Soran1 yılFiziki bişey var mı diyor sun yani
- 1 yıl
Konuşmalar ne tarzdı
Gizli Üye(30-35)1 yılDostum aldatıp aldatmadığını bilemem ama ben olsam konuşmasına karşı çıkar izin vermezdim hala görüşüyosa da işi ciddiye bindirirdim
03 Yorumla
Soran1 yılArtık konuşmuyorum dedi zaten.
Cevap sahibi1 yılYine de sıkı takip et whatsup webini pc ne kur ordan kontrol et kanıt al
Soran1 yılOnu nasıl yaparım. Oluyor mu öyle?
Bence dediği gibidir belki bir anlık hata sohbet oldu sadece
02 Yorumla
Soran1 yılÖyle olmasını Ümit ediyorum. Büyük ihtimalde öyle. Ama yakıştıramadım hiç
1 yılMudurum kım oldugunu bılmıyorum yardım ederım.. yasadımmm
01 Yorumla
Soran1 yılNasıl yardım edeceksin
eski arkadaşıdır belki illa aldatmış olmaısmı lazım
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 393 cevap paylaştı.
1 yılBana anlatmıştın bunu
04 Yorumla
Soran1 yılEvet anlat mıştım.
- 1 yıl
Hala kanitlayamadin mi
Soran1 yılmaalesef. Demekki bişey yok.
- 1 yıl
Kesin var
1 yılAldatmis
01 Yorumla
Soran1 yılTam olarak neye dayanarak söylüyorsun bunu
- Aşk İlişkileri konusunda 605 cevap paylaştı.
1 yılEvliliğin nasıl
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yıladam olsan karı parası yemezdin alırdın isten
16 Yorumla- 1 yıl
Yanlış düşünüyosun hayat müşterek
Soran1 yılHerkes karı koca çalışıyor şimdi. Doğru konuş.
- 1 yıl
sevgili hemcinslerim şöyle asalaklarla sakın evlenmeyin görüyorsunuz böyle insandan en fazla mutfakta robot olur
Soran1 yıl@Medellinseyyahi eevt hayat müşterek. Güvenmediğim için işten alacaksam neden evli kalayım ki zaten
Cevap sahibi1 yıl@Medellinseyyahi böyle g@vatlarla evlenmeyin hemcinslerim daha evi gevindiremiyolar karısı da onu aldatinca sırf karı eve para getiriyor diye göz yumuyorlar asalak senin o 0. rspu anandir g@vatorrrr
Cevap sahibi1 yıl@Medellinseyyahi senin anandan mutfak robotu olmuş belli 0. rspunun fırlattığı gavt zihniyetli pezvk. o seni. Ben dış hekimliği okuyorum senin asla ulasamayacagin bir meslegim var böcek gibi ezerim seni meslegimle.
Gizli Üye(25-29)1 yılAh saf abim ah
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer