Sizce karım aldatmış mıdır? yoksa sadece ileri seviye bir sohbet midir bu?

Karımın bir adamla mesaj larını yakaladım. Yaklaşık 3 ay kadar oldu. Anladığın gibi değil dedi. Beni arkadaşı olarak görüyor dedi. sadeve iş arkadaşım yani dedi. aldatma asla yok dedi. asla yapmam öyle bir şey ben sana dedi. Ama yazışmalar pek iyi şeyler değildi. yani benimle yaşadığı malum şeylere kadar anlatmış, adam sormuş o cevaplamış. Neyse. Telefonunun şarjı bitmiş ti ben taktım. 1 2 saat sonra kalktım mutfaga su içmeye, telinide aldım şarjdan. açtım ve watsapta bu yazışma ları gördüm. Numara kayıtlı değil ama. Yabancı no. mutfağa çağırdım. Verdim telefonu. Bu ne dedim. Ama nasıl ağlıyor. Bildiğin gibi değil. Aldatmadım seni. Sadece sohbet. Ben üzüntüden Ne yapacağımı şaşırdım. O an ikna oldum. Daha öncesinde neler konuşuldu hiç bilmiyorum zaten. Bu mesele yaklaşık 3 ay dır kafamı kurcalıyor. Acaba bişeyler oldumu diye. Yoksa sadece sohbet mi? Adamı sordum ısrar la kim kim kim diye. Öldür sen söylemem dedi. Gittim işyerine bir kaç kere. Artık kimse beni görsün diye. Hatta karımı işten ayırmayı düşündüm. Ama maddi durumlardan dolayı onuda yapamadım. Ama kafayı yemek üzereyim. Bunlar daha ileri gitmişmidir acaba diye? ya da devam ediyorlarmı? Bir falso arıyorum 3 aydır hiç bir şey yok. Öncesinde pek dikkat etmezdin bazen arkadaşına falan giderdi pek takmazdım acaba ona mı gidiyordu. Bir sürü soru. Deiliricem.

Güncellemeler
1 yıl
Engeli kaldırıp, beklemeye geçsem nasıl olur sizce? Bakalım oda takip ediyor mu engelli olup olmadığını. Yeniden istek mesaj falan atıyor mu?
Sizce karım aldatmış mıdır? yoksa sadece ileri seviye bir sohbet midir bu?
Cevapla