Sizce eşim beni aldatıyor olabilir mi? yoksa eşim hiç farketmemiş gibi numara mı yapıyor?

Merhaba. Bir adam instagramdan eşime istek atmış. Ben gördüm kabul ettim. Ertesi sabah merhaba yazmış eşimde engellemiş. Akşam engeli kaldırıp tanışıyor muyuz dedim. Adam da "busoruyu sabah engellemeden önce neden sormadın "dedi. Ve engelledi. Ben bu olaya gıcık oldum. Adamın hesap sorar gibi tepki vermesi şüpheli geldi. Normalde bir yabancı merhaba yazıp engellenince, neden engelledin diye sormaz, engellenmesi normaldir yani. Ama bu Bu adam sanki engelin nedenini sorguladı. Eğer rast gele biri olsaydı, aha engel kalktı konuşma fırsatı. Demesi gerekirdi. Ama bu adam sabahki engelin nedenini sorguluyor ve ardından engelliyor. Bu durumu önemsediğini, ve kişisel algıladığını gösteriyor. Ben çok daha önceden reel ya da sanal bir tanışıklık ihtimali var mı onu düşünüyorum. Çünkü adamın davranışı olağan dışı. Olaya ve bu diyaloğa göre sizin fikriniz nedir? Bu olaydan 1 ay kadar sonra, eşimin telinden adamın engeli kaldırdım. *yaklaşık 1 aydır hiç bir hareket yok. Ne istek atıyor adam. Nede mesaj **eşimin engel listesine bakıyorum sürekli, eşim adamı aratıp bulup yeniden engellemiyor. ***eşim adamı tanısa, engelli olmadığını görüp yeniden engellerdi diye düşünüyorum. Siz ne düşünüyor sunuz?

Sizce eşim beni aldatıyor olabilir mi? yoksa eşim hiç farketmemiş gibi numara mı yapıyor?
Cevapla