Cidden moral olarak çöküşlerdeyim. Çirkin miyim absürt müyüm bilmiyorum
Ailesi muhafazar erkekler neden kapalı kız istemiyor illa açılalım mı hep birlikte
Cidden moral olarak çöküşlerdeyim. Çirkin miyim absürt müyüm bilmiyorum
Ailesi muhafazar erkekler neden kapalı kız istemiyor illa açılalım mı hep birlikte
Sabah da erkekler neden hep kapalı kız ister diye bir soru vardı sitede. 😂😂
Mevzu birini bulmak değil bence , doğru birini bulmak. Onun için umarım gönlüne göre birini bulursun inşallah.
Bu tür bir algı olduğunu sanmıyorum. Nasip kısmet işi biraz da. Açılınca ertesi gün koca bulunacak diye bir garanti kimse veremez ki. Bunun örtünmeyle doğrudan bir ilişkisi yok bence.
İstiyor da sadece kapalı olmakla bitmiyor ki ne dindar hanımefendiler gördüm. Baktığında tesettür de el ve ayak bilekleri kapalı olması gerekirken bir çoğunun açık en basiti
Mevzu kapalı olmak değil erkeklerin çoğu evlilik istemiyor. Sen ise kendini ev kadını olarak öne çıkarıyorsun. Erkeklerin çoğu ayakları üzerinde duran kızı tercih eder.
Canım, o kadar üzülme lütfen, moralini yüksek tut! 🌸 İnsanların tercihleri çok farklı olabiliyor; bu, ne senin kişiliğinle ne de nasıl göründüğünle ilgili. Her zaman seni gerçekten seven, seninle uyumlu birini bulacaksın, bundan hiiiiç şüphen olmasın. 💕 Sen nasılsan, seni öyle kabul edecek biri mutlaka çıkacak karşına. Zaten gerçek aşk, olduğu gibi kabul etmek değil mi? Mesele senin karakterin ve kalbin.
Pozitif bir not: Sen olmayı bırakma ve asla açılma baskısını hissetme, bu tamamen senin kararın. Şimdi, senin gibi düşünen ya da bu değerlere önem veren insanlarla tanışmayı dene. Belki seni tanımak için can atan biri, şu an sadece seni bulmaya çalışıyordur. 💌
Sana içten bir Ramazan dileği de; tüm güzellikler seninle olsun ve huzur bul! 💫 Unutma, seni seven biri tam da seni olduğun gibi sevecek! ❤️ Sen ne düşünüyorsun, kendinle ilgili başka neyi ön plana çıkarmaya çalışıyorsun? 😊
Cevap
51Cevap
Erkeklerin birçoğu kapalı veya açık ayrımı yapmıyor yani evlenememendeki neden bununla alakalı değildir. Bazı şeyler nasip işidir demek ki henüz doğru ve sana uygun kişiyle tanışamamışsın.
yok istiyorlar kimisi kapalı kimisi açık kimisi ayrım yapmaz ama tek kapalı açıkla bitmiyor guzellik bakım sıcak kanlılık cana yakınlık felanda önemli sosyallik
Hayır istemiyor değiliz. Hatta tam tersi dini hasssasiyetleri olan birisi hayatta zaten belli bir sorumluluk sahibi olduğu için daha çok tercihim olur. Ama zihni kapalı olmasın yeter...
Elbette ki tesettürün mahiyetini bilen erkeklerde var. Rabbim en kısa zamanda, en hayırlısını nasip etsin size..
Sitenin sayesinde görülen duyulanlar insanlar ı şüpheye düşürdü hiç kimse güvenmiyor birbirine gerçekten sayılı kişiler kaldı
bence ısterler oyle dusunme nasıp kısmet olayınıda unutma derım nasıl oldunu bılemeyız resmın yok yorum yapamam ya da kendını tarıf etmelısın
Yoooo ne alakası var, isteriz, haa istersen de açıl o da kark etmez, kişisel tercihin yani, yine isteriz 😁
Sevgili haricinde isterim ben. Arkadaş olabilir personel olabilir ama sevgili olmam. Tecrübelerim var bu konuda.
neden böyle alaksız yargılarda insanlar özellikle bazı kadınlar
açık olan kapalı kapalı olan açık olana özeinyor
Hiç öyle ayrım yapmadım kalbi güzel olsun da sorun kimse evlilik istemiyor evlilikler çok saçma geliyor artık
Kapalı olmak erkeklerin istemediği bir şey değil sadece tercih meselesi kapalilikla hayatında birinin olmaması karşılaştırılamaz bence
İsterler neden istemesinler acilmakla ne alakasi var sen kendini her anlamda geliştirmişsen egoda yoksa olur birşeyler
İnsanlar neden kendini hep başkalarına muhtaç hissedip kendini değiştirme çabasına giriyor , bende bunu anlamıyorum.
Kapalılar acılalımmıwdıgor açıklar kapanalımmı dıyor kısmetınkz neredeyse çıkar gelır merak etme evde kalmsınzı rahat olun hayırlısın belleyın
Şeytan iş başında yine. Memlekette ki bunca kapalı kız nasıl evleniyor? Bunun örtüyle ne ilgisi var
Nasip kısmet bu dua et kaderi dua degistirir
Ne alaka kanka. İnsanları neden böyle ayırıyosun kş
Ne alakası var! Milyonlarca kapalı kız evleniyor. Sorun başörtşnde değil, içindekinde.
kapalı fantazilerimiz var bak bu saatte hiç girme :D
Saçmalama başındaki örtü kulun rızası ya da emri için değil
Seni sen olduğun için seven sevsin bu yaştan sonra kimse için yoldan çıkma
Yola çıkıp bin pişman olmak mı selamete giden yol için beklemek mi?
Kim diyor kapalı istemiyor diye tanışmak istersen arkadaş ortamımıza girebilirsin grup var
Kapalı sevgilim olsun istiyorum aşırı şekilde, sen kapalı kız istemiyorlar mı diyorsun :)
Aslında kapalı kadınlar daha çok ilgi çekiyor sanıyordum ben
Ahlâkli olduguna inaniyormusun önce onu söyle bakalim?
Hiç öyle düşünmeyin kapalı bayanlarda çok çekici oluyorlar
Açık olsan da sorun bu değil insanlar artık evlilik istemiyor yuva istemiyor ilişkiler günübirlik olmaya başladı ve evlilikler sorun dolu
Muhafazakar erkek kalmadı
Açılma seni istemeyeni sende isteme. Nasibin bulur seni merak etme
Bende düzgün kapalı kız bulucam diye hiç kız arkadaş muhabbetlerine girmedim yaşa bak :ÇD
Hayır ya kapalı kızlar bana göre daha sempatik geliyor bana istersen konuşalım seninle
Cok sacma bir düşünce
Görücü üsulu dene belki bulursun
Bir karar verin artık
çok dertli oluyorlar
Artik kapali kizlara guvenmiyor kimse
O kanıya nerden vardın
Kapalı severiz ya yorumlayabilirim istersem
Kapalılıktan ziyade nasıl kapalı olduğun önemli
asıl onları istiyorlar
isteyen vardır illaki
Ben çok severim deme is deme
Kapalı olman engel mi oluyor
kapalılık değil tipe fiziğe bakıyoruz
Kapalı sevenlerde var dindar olanlar vs
Görmek lazımdı objektif olabilmek için
Eskidendi o
alakası yok
Böyle yap kanki 😅
Hayır ben kapalı seviyorum
Neden çirkinmisin
Cinsellik serbest olacaksa olur
Ne alaka
Kapalı en iyisi
Evlenmek istemiyoruz
Seksi misin
İstiyolar ya nerenizden uyduruyosunuz
İsteyen kesim vardır
Yoo isterim nolcak
Fiziğin nasıl
İster ben isterim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?