8 ay once eski eşimden ayrıldım.1 senelik uzaklaştırma aldım. sürenin bitmesine daha 4 ay var. kendisi bana saplantılı madde kullanıyor aldatıyor şiddet uyguluyor ayrilmakta istemiyor. bu konuda bana tavsiyede bulunmayın hersey yaptım aklınıza gelebilecek hersey adam benden vazgeçmedi. saçlarımdan tutup sürükleyip götürüyordu. Onun yuzunden 4 defa belkide fazla ev değiştirdim.
en son bu eve taşınmıştım 10 ay önce. okuldan beni takip edip geldi buldu bu ev iki katlı. alt kata bir sürü erkek var bizin türk milleti var.
yukarıda da ben kalıyorum bir odada. diğer odada ev sahibi kadın kocasıyla birlikte annem yaşında vardı.
Eşim avludaki insanları atlatıp gizlice eve girdi beni buldu duvara dayadı bıçak çekti. zorla öptü sarıldı bağırıyorum diye. bunu sana saplarim sus dedi. kadın duymuş beni girdi beni kurtarmaya. kadına da yürüdü karımla aramıza girme diye.
beni zorla 2 ci katan aşağıya arabaya sürükledi o sıra kadının kocası işten çıkmış 2 .3 erkek eve geliyordu. görünce bizi koştular bize doğru eşim arabaya binip kaçtı. polislik olduk esimle tekrar.
bir suru olay. sonra taşındım burdan arkamdan surekli gelip karim nereye giti diye sarmıştı burdakilere kadın arayıp bildiriyordu bana.. şu an aklina gelmez buraya geri geldim diye.
kendisi hollandaya giti 1 senelik uzaklaştırma aldım diye avusturayada degil Şu an. Simdi tekrar 2 gundur bu eve döndüm başka yere git demeyin. burası bana en uygun. ama gittiğim bütün evlerde beni bulup dovuyordu zorla götürüyordu diye sürekli biryerden çıkıp bana zarar verecek zanediyorum çok korkuyorum. gecen ay yine mesaj atıp duruyor tepki vermiyorum. Bu içimdeki korkuyu nasıl bitirebilirim?
en son bu eve taşınmıştım 10 ay önce. okuldan beni takip edip geldi buldu bu ev iki katlı. alt kata bir sürü erkek var bizin türk milleti var.
yukarıda da ben kalıyorum bir odada. diğer odada ev sahibi kadın kocasıyla birlikte annem yaşında vardı.
Eşim avludaki insanları atlatıp gizlice eve girdi beni buldu duvara dayadı bıçak çekti. zorla öptü sarıldı bağırıyorum diye. bunu sana saplarim sus dedi. kadın duymuş beni girdi beni kurtarmaya. kadına da yürüdü karımla aramıza girme diye.
beni zorla 2 ci katan aşağıya arabaya sürükledi o sıra kadının kocası işten çıkmış 2 .3 erkek eve geliyordu. görünce bizi koştular bize doğru eşim arabaya binip kaçtı. polislik olduk esimle tekrar.
bir suru olay. sonra taşındım burdan arkamdan surekli gelip karim nereye giti diye sarmıştı burdakilere kadın arayıp bildiriyordu bana.. şu an aklina gelmez buraya geri geldim diye.
kendisi hollandaya giti 1 senelik uzaklaştırma aldım diye avusturayada degil Şu an. Simdi tekrar 2 gundur bu eve döndüm başka yere git demeyin. burası bana en uygun. ama gittiğim bütün evlerde beni bulup dovuyordu zorla götürüyordu diye sürekli biryerden çıkıp bana zarar verecek zanediyorum çok korkuyorum. gecen ay yine mesaj atıp duruyor tepki vermiyorum. Bu içimdeki korkuyu nasıl bitirebilirim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer