Kendi isteğimle yaşamım* sonlandırmayı düşünüyorum haklı değil miyim?

Sağlık çalışanıyim ama kendimden başka herkese yardımcı oldum psikolojik olsun fiziksel olsun ama kendime gelince böyle olmadı kan bagimdan birisi surekli başarısızlığımi yüzüme vuruyor yoruldum artık erkek arkadaşım var onda travma bırakmam umarım ama artık cidden dayanamıyorum artık hep bir umut arayış içinde oldum ama bulamadım o küçücük mutlulugu
Kendi isteğimle yaşamım* sonlandırmayı düşünüyorum haklı değil miyim?
Cevapla