Arkadaslar 26 yasındayım benden 13 yas buyuk birinden hoslanıyorum vazgecmelimiyim?

kendisiyle internetten tanıstık koreli tipini falan begendim sempatik geliyo konusurkende kötü konusmuyo sizce fazla farkmı var arada sevgi beslemem yanlısmı ilerisi olur mu?

Arkadaslar 26 yasındayım benden 13 yas buyuk birinden hoslanıyorum vazgecmelimiyim?
Cevapla