Kırıcı olmadan görüşlerinizi alabiliriyim. Birbirimizi seviyoruz..
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
1 yılYaş farkı bir ilişkiyi tanımlayan tek şey değildir. Önemli olan, aranızdaki bağın sağlam olması, birbirinize saygı duymanız ve ortak değerlerinizin uyumlu olması. 20 yaşında biriyle 34 yaşında birinin ilişki kurması, kesinlikle yadırganacak bir durum değil. Herkesin ilişki dinamikleri farklıdır, önemli olan sizin ve partnerinizin bu ilişkiden mutlu ve tatmin olmanız. Eğer insanlar yadırgıyorsa, bu onların bakış açısıyla ilgili olabilir; sizin ne hissettiğiniz daha önemli.
02 Yorumla
Soran1 yılÇok çok teşekkür ederim
- 1 yıl
Rica ederim
En İyi Cevaplar
- Aşk İlişkileri konusunda 7,1b cevap paylaştı.
1 yıl14 yaş biraz fazla gibi fakat her şey yolundaysa ilişkiniz mükemmel ve beraber çok iyiyseniz tek sorun yaş farkıyda hiç takılma farka 👍 erkekler zaten kadınlara göre geç olgunlaşıyor. Kötü alışkanlıkları olmayan beslenme ve dinlenmeye dikkat eden bir erkek çok rahat bir şekilde 60 yaşına kadar bir kadını mutlu eder. 34 yaşına kadar kötü alışkanlıkları olmuş, erken yaşta cinselliğe başlamış, beslenme ve dinlenmeye dikkat etmeyen bir erkek 50 yaşında bile olsa çöker gider. Kesinlikle bir kadını kolay kolay mutlu edemez. Kısaca sizin ne düşündüğünüz önemli 3. kişiler her zaman bir şeyler söyler.
Onları dikkate alma.
01 Yorumla
Soran1 yılTeşekkür ederim yorumunuz için
20 yaşındasın ve 34 yaşında biriyle sevgiliysen muhtemelen kullanılıyorsun kusura bakma bunu seni kırmak için söylemedim aklı başında hiç bir insan kendinden 14 yaş küçük bi kızla sevgili olmaz. Hem ilerde diyelim evlendiniz sen 30'una geldiğinde o 44 yaşında olacak ki o zamana kadar devam etmez genelde bu tip ilişkiler. aranızda pek çok fark var kuşak farkı başta olmak üzere hayata bakış açınız bile başka seni çok kolay yönetebilir en az hasarla bu yanlıştan dönmeye çalış derim.
21 Yorumla- 1 yıl
Arkadaş haklı. Bu yaştaki kızlar çok saf olduğundan kolayca manipüle edilebiliyorlar. Klasik kullanılmadır bu. Aksini düşünenler varsa gitsin sizi ailesiyle tanıştırsın o zaman
1 yılyas farki cok ama iki gonul gercekten seviyorsa hickimse birsey diyemez karisamaz yaslar mesafeler hicbirseye engel degildir asklar mahsere kalmadigi surece
03 Yorumla
Soran1 yılNe güzel düşünüyorsun. Ama bazı şahısların yorumları canımı sıktı, ben şunu anladım. Ne yapıyorsam yaparım kimsenin beni eleştirmeye hakkı olmadığı gibi benim de kimsenin fikirlerini almaya mecburiyetim yok.
- 1 yıl
hickimseye birsey anlatmak zorunda degilsin sen gercekten seviyorsan oda seni gercekten seviyorsa onlara birsey demek dusmez umarim mutlulugun daim olur guzel kizim💗😙
Soran1 yılTeşekkürler bebeğim umarım sende hep mutlu olursun 💖
Yapay Zeka Cevapladı
Fenomen
1 yıl
Ay ne güzel, sevgi varsa gerisi teferruat! 💖 Yaş farkı biraz konuşulur tabii ama insanlar da konuşmayı pek sever zaten, boş ver! Aşkta matematik işlemez. Eğer birbirinize karşı saygılı, anlayışlı ve mutluluğu yakalamışsanız, bu ilişki tam galaaa 💃✨
Arkadaşların bazen önyargılarla olabilir, ama önemli olan senin ne hissettiğin. Sevgi bağı varsa yaş farkını unut derim. Ama tabii ki ilişkinizde doğru bir denge kurmak da önemli. Kendini mutlu hissediyor musun, buna bak! Peki, siz bu yılbaşını nasıl geçirmeyi planlıyorsunuz? Romantik bir şeyler yapacak mısınız? 🎄❤️02 Yorumla- 1 yıl
@mekekkk o yapay zeka
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
87
Cevap
110Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı.
1 yılGayet normal bence 20/34 bayıldım tadını çıkart erkeğinin🙄😂♥️
35 Yorumla
Soran1 yılCiddisin dimi😊😊
- 1 yıl
Vallahi ciddiyim benim hayalimdi böyle bişi nasip olmadı tadını çıkart boş ver insanları
Soran1 yılTeşekkür ederim ya 💖
- Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u 1 yılevet yaş farkı çok
00 Yorumla
1 yılAranızda çok fazla yaş farkı var
Bu durum ideal yaş farkının üstünde
Sen 26 yaşında olduğun zaman o 40 yaşında olacak
Genç biri olduğun için sen daha enerjik olacaksın o ise yaşın getirdiği bir durgunluk ortaya çıkacak
Aile konusunda pek sıcak bakacaklarını zannetmiyorum
Benim ailem senin yerinde olsam onay vermez bu ilişkiye
Ben 23 yaşındayım kendimden bu kadar büyük biriyle birlikte olamam çünkü aranızda kuşak farkı var
İdeal olan kadın ve erkek arasında beş yaş olması
Sevgilim 28 yaşında ama ben onun yanında davranış olarak çocuksu kalıyorum
Sen onunla sevgili değil abi kardeş olursun en fazla
Sen daha yeni yetişkin bir birey oluyorsun
Onun senden beklentisi çok olacak
Bence yaşına yakın biriyle birlikte olmam mantık açısından daha uygun bir seçim olacak
02 Yorumla
Soran1 yılTeşekkür ederim aydınlatıcı bir yorum oldu.
- 1 yıl
Rica ederim
Gizli Üye(25-29)1 yılKuşak farkını geçtim hayata bakış açınız bile aynı değil. Sana olumlu yorum yapan erkeklere bak hepsi 30 yaş üstü. Sence bu tesadüf mü? Otuzunu geçmiş adamlar 19-20 yaşında genç kız istiyorlar. Kız 25 yaşına gelene kadar takılıp sonrasında yeniden 19-20 yaşında çıtır kız arayışına giriyorlar. Aklı başında bir insan kendinden 14 yaş küçük kıza bakmaz. Şimdi olgun erkekler size daha havalı daha karizmatik geliyor ama asıl düşünceleri yataktan ibaret. Biz ne dersek diyelim sen bunu deneyimleyerek öğreneceksin. Seni kullanıp attığında kafanı duvarlara çok vurursun
48 Yorumla
Soran1 yılHaklısın kesinlikle bende fark ettim zaten olumlu bakan erkekler çoğu 30+ yaş
Cevap sahibi1 yılEvet canım hatta bunu bizzat bana eskiden konuştuğum bir adam demişti. Yani ben onların gerçek düşüncesini şeffaf bir şekilde sana anlattım. Hele senden cinsellik istiyorsa kaç amacını o zaman direkt belli etmiş olur. Ama bazı kızlar kör gibi oldukları için hemen kanıyorlar
Soran1 yılEvet doğru söylüyorsun sanırım uzaklaşacağım, ama bir sıkıntı ben ona bağlandım. Kişiliği düşünce yapısı beni etkiledi bu bağı kolay koparabilecek gibi değilim.. o da beni kendine bağladı zaten
- 1 yıl
Vallahi ten uyumu önemli olan erkeklerin olgun olması biz kadınlar için inanın çok önemli
Cevap sahibi1 yılSoran zaten olgunların ağzı iyi laf yaptığı için rağbet görüyorlar. İyi düşün canım içinden ne geliyorsa onu yap
Cevap sahibi1 yılİlayda sen zaten kız değilsin o yüzden yazma
Soran1 yılKaç yaşında kadınsın şu konuşma üslubuna bak. Diğer şahıs da profilde bedenini sergileyip teşhircilik yaparak dayilarin gözünü üstünden almayıp birde bana mı laf ediyor aksksksk
Soran1 yılAfedersin ben diğer şahsa yazacaktım.
Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı. Ablacım 34 yaşındaki biri senden sadece faydalanmak ister ikna etmek için de duygusal yaklaşır başlarda.. Aranızda 14 yaş var çocuğu olma olasığı bile çok yüksek. 34 yaşında bir erkeğin bekar olma olasılığı da düşük bana kalırsa kadınlara nazaran. Aman çok dikkat et. 20li yaşlar çok güzeldir keşke kendi akranlarında takılsan. Üzülmeni istemem.
01 Yorumla
Soran1 yılYorumunuz için teşekkür ederim.. akıllandım ben ☺️
1 yılBunu eleştirmek için demiyorum ama bence yaş farkı gerçekten insan düşüncelerini çok değiştiriyor mesela sen 30 yaşına geldiğinde senin gene her şeyini daha çok kısıtlayacak çünkü artık yaşlı olduğunda belki de senin gözünün dışarılarda olduğunu düşünecek ve bu yüzden seni kısıtlamaya çalışacak yaş farkını gerçekten önemli olduğunu düşünüyorum senin kendi yanına yakıştıramayacak sen daha güzel olduğun için kendi yanında yakıştıramayacağı için senin başkalarına baktığını düşünecek bir durmadan kavgalar olacak benim babamla annemde de 8 yaş olmasına rağmen böyle kavgalar oluyor ki 14 yaş az yaş değil bence
01 Yorumla
Soran1 yılÇok haklısın teşekkür ederim.
1 yılYadırgıyorum. Sen 25 ve üstü olsan aranızda 10-15 olsa yine anlaşılır bir durum olurdu. Fakat burada bariz yaşam tecrübesi farklılıkları var. Sen ne kadar da anlaşıyoruz, kafalarımız uyuşuyor desen de. 😄 Bir zaman sonra eğer cicim aylarındaysanız; erkek kendi isteklerini ön planda tutuyor senin tercihlerini bu yönde yapmanı istiyor. Kısacası ona göre şekil almanı bekliyor. En kısa zamanda dilerim yollarını ayırırsın.
01 Yorumla
Soran1 yılTeşekkür ederim.
1 yılİdeal bence. 50 yaşına geldiğinde sen 36 oluyorsun göze çok çarpmıyor. Yastan ziyade alışveriş dengesine bağlı bu işler. Eğer yaşa takan olursa da peygamber efendimizin kendisinden 20 yaş büyük, 20 yaş küçük kadınlarla birlikte olduğunun da altını çizeriz.
08 Yorumla
Soran1 yılEmin. misiniz
- 1 yıl
Benim emin olup olmamam bir anlam ifade etmez de senin ki çok ifade eder. Daha kendin bile emin değilsin. Emin olmadığın bir ilişki daha doğrusu ilişkimsi yaşamak yerine hiç yaşama daha iyi. Ha emin olsan bu soruyu sormazdin da zaten neyse.
Soran1 yılBen eminim ama ailem karşı çıkar diye tedirginim insanların genel görüşünü almak ailemin ne derece tepki vereceği hakkında fikir edinmemi sağlar ki henüz sormadım sormam bu gidişle
- 1 yıl
25 ten önce evliliği düşünme sen
Soran1 yılDüşünüyorum
- 1 yıl
Çok erken değil mi
Soran1 yılDeğil
- 1 yıl
Sen ne iş yapıyorsun sevgilin ne iş yapıyor
1 yılBence Çok büyük bir fark yok. Yaş olarak olgunluk yaşına henüz ulaşmamış yaşta arkadaşının yaşı ancak tabi bu yapısınada bağlı. Kimseyi dikkate alıpta huzurunu bozma Anı yaşa. İşte bu yüzden zirvelerde gezmeye devam et ve unutma ki dünyaya birdaha gelmeyeceksin.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 8,4b cevap paylaştı.
s 1 yıl14 yaş çok gibi ya. 34 yaşıda bi adam 20 yaşında kızla neden olur? Kendi yaşıtlarını tavlayamıyorlar veya istedikleri gibi yönlendiremiyorlar, küçük yaşa yöneliyorlar. "Ben kocaman insanım" diyeceksin şimdi ama gerçekten beyin gelişimi 24 yaş civarında tamamlanıyor ve milat yaşıyorsun. O yaşlarıma dönüp bakınca bana çok garip geliyor
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 806 cevap paylaştı. Yargılamam çünkü büyük kpnusmaktan korkarım. Ama korkmuyor musun. Yaş farkı cok fazla? şu an etkilemiyor olabilir ama 10 yıl sonra bariz ortaya çıkar. İstediklerin ve karşı tarafın vermeyeceği bazı seyler olacak zamanla. Sonra pismanlık başlar da gencliğin gitmiş olur. Ben max 5 yaşı normal görüyorum. Tabi siz aşkımdan ölüyorum diyorsanız bilemem.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yıl34 yaşında ki bir adamla senin bir işin olamaz. Seni tanımıyorum ve yanlış bir şey yapmanı istemem. Sana zarar verebilir ya da seni incitebilir. bu dogru degil, 20 yaşında ki bir kız çocugunun 34 yaşında ki bir adamla hiçbir işi olamaz. Bu dogru degil.
05 Yorumla
Cevap sahibi1 yılSeni sevdigine inanmıyorum ki seni sevseydi sana deger veren birisi olsaydı. Sana derdi ki ayşe aramızda yaş farkı var. Sen benim kızım yaşındasın bu ilişki dogru olmaz. Ben kızımın yüzüne nasıl bakarım sen onunla aynı yaştasın bu cümleyi kurar. Uzaklaşırdı. Demek ki o dogru bir insan degil. Bunu onaylamıyorum.
Soran1 yılTeşekkür ederim yorumun icin. Akıllandım nihayet.
Cevap sahibi1 yılRica ederim. Dedigim gibi seni tanımıyorum yanlış bir şey yapmanı istemem, zarar görmeni istemem.
Cevap sahibi1 yılİyi geceler.
Soran1 yılİyiki senin gibi iyi insanlar var bazı ruh hastaları gibi değilsin , hayırlı geceler Allah'a emanet ol🌺💖
Gizli Üye(18-24)1 yılEğer gerçekten seviyorsanız neden olmasın ki benim annemle babamın arasında 10 yaş var kardeşim ama sevmişler ve birbirlerine hâlâ ilk günki gibi aşkla bakıyorlar. Saygılılar. Annemle babam sayesinde aşka olan inancım artıyor. Allah sizi ayırmasın kardeşim
03 Yorumla
Soran1 yılAllah razı olsun. Rabbim anne babanıza sağlık mutluluk huzur versin. Huzurunuz neşeniz eksik olmasın 🌺💖
Cevap sahibi1 yılAmin canım benim çok teşekkür ederiz
Soran1 yılRica ederim ☺️
Gizli Üye(30-35)1 yılYaş farkı aslında önemli değil önemli olan senin sadakatin anladinmi 10 sene sonrasını düşüncen tipi kaynak saçı dokulcek ne bilim yatakta iyi olmuycak bunları düşüncen bunlar önemli çünkü sonradan gözün dışarıya kaycak yakışıklı yatak iyi olanı seçmen her zaman iyidir aslında kısaca yatakda iyi olan
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılBu kadar yaş farkının uygun olmadığını düşünüyorum. O kadar büyük erkeklerin kafasının çok farklı çalıştığını düşünüyorum. Sen aşk sanırsın ama onun planları çok daha farklıdır. Cinsellik yaşamamanı tavsiye ederim hayatın bir anda kayabilir çevremde bu şekilde tanıdıklarım var maalesef
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılMaalesef yadırgıyorum, bu durumu ifade edecek, geleceğinizi analiz edecek, birbirinize olan samimiyetinizi sorgulayacak bisürü şeyim var.
Ama seni kırıp üzmeden nasıl ifade ederim bilmiyorum 🤷♂️
Dilerim en kısa zamanda uyanırsın deyip geçiyorum00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılBen de gerçekten benden yaşca büyük kadınlardan hoşlanıyorum. 36 yaşındayım, 50 yaşına, hatta 55 yaşına kadar olan hanımefendilerden onlara tapacak kadar hayranlık duyuyorum.
Bende de durum böyle ve ben, sen kadar şanslı değilim. Onun için hissettiklerin gayet normal. Kim ne der diye bakma. Hayatini canının istediğini, canının istediğiyle yaşa.00 Yorumla
1 yılYaş farki biraz fazla ne kadar ilişkin hoşuna gidiyor olsada yaptığınız aktiviteler bile birbirinden farklı olur karşındaki insanı bilemem ama kendinden 14 yaş ufak biriyle sevgiliyse başka bı düşünce yapısında olabilir normal değil
01 Yorumla
Soran1 yılDoğru söylüyorsun
- Aşk İlişkileri konusunda 513 cevap paylaştı.
1 yılYok canım nesini yadırgıcaz alt tarafı sen daha annenin karnındayken o liseye başlamış oluyo normal bence
41 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılİleride travmasini yaşarsın bu olayın o kadar söylüyorum bu söylediğimi en erken 25 yaşına geldiginde ne demek istediğimi o zaman anlarsın adam Şuanki halinden aşırı mutlu ve utanmıyor sen utan bari gençliğine yazik
24 Yorumla
Soran1 yılHaklısın 😢
Cevap sahibi1 yılSenin yılların bu adam yüzünden ziyan olmasına izin verme derim sonu senin için üzüntü dert olur pişman olursun ben niye yıllarımı bu adamla geçirdim diye bu hayat bizlere bı sansken yılların zamanın çok değerli olması lazım senin için.. Babandan sevgi göremedin mi ya da sıkıntılı bı aile yapın mi var aklıma bunlar geliyor 😟
Cevap sahibi1 yılBence yaş farkı çok önemli ne kendinden küçük nede çok büyük olmalı en fazla ideal yaş oranı beş yaş buyuk olmasıdır o da en fazla diye düşünüyorum uzulmeni istem çoğu genç kız bu ilişkiler yüzünden ziyan olup gidiyor
Soran1 yılTeşekkür ederim güzel yorumun ve düşüncen için. Evet babamdan bir sevgi gördüğümü söyleyemem pek geçimli sağlıklı yapıda bir ailem yok belkide ondandır , ben yine de kendime dikkat edeceğim inşallah
Aynen seviyorsunuz :d ŞKLSADFADFA
O adam 30 bile olsa bana normal değil. sen 23 olsan bu 30 olsa neysse hadi bir şekilde idare eder falan da bu çok fazla awq
01 Yorumla
Soran1 yıl😂😂🙄😔
1 yılTatlım seni çıtır olarak görüyor yemekten sonra tatlı gibi düşün seninle evlenmez eğlenir anca ve ya yazılan yorumu ciddi al derim daha toy olduğun belli onun için seni kandırmak çok kolaydır hiç bir şey görmemiş çabuk yatağa atarım kafasında
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 595 cevap paylaştı.
1 yılBu yaş farkı ile nasıl sohbet ediyorsunuz nasıl anlaşıyorsunuz çok merak ediyorum nedense💁🏻♀️ seni onaylayacak insanların çoğu ya o yaş aralığındaki yalnız erkeklerdir ya da baba figürü arayan minnak kızlardır.
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı. Yadırgamak haddimize değil
Bu senin hayatın
Yaş farkından dolayı sana aşırı baskılayıcı vs olmuyorsa ve ilişkide belli zaman geçtiyse hayırlı olsun aklı başında iki insan başarır huzuru ve mutluluğu00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 467 cevap paylaştı.
1 yılGayet doğal ne olmuş yani ben 50 kız arkadaşım 27 süper bir mesafeli ilişki yaşıyoruz Türkiye Almanya yaş ne ya alt taraf bir rakam neden sevgiyle durmadan kıyaslıyorsunuz hayret bir şey alt tarafı bir sayı rakam
021 Yorumla- 1 yıl
Tabii tabii
- 1 yıl
6 aydır konuşuyoruz anlaşıyoruz olgunlardan hoşlanıyor gençlerle takılmak istemiyor açık açık söyledi
- 1 yıl
Keşke Zengin olsam elini sıcak sudan soğuk suya değdirtmem bir eli yağda bir eli balda olurdu nerede o günler
- 1 yıl
Evet ikimizin resmi
- 1 yıl
Biraz terbiyeli olur musun lütfen ben senin 34 yaşındaki arkadaşına karışıyor mu akşamları otel odasında buluşup geyik muhabbeti yapıyorsunuz renkler ve zevkler tartışılmaz önce bunu bir öğren
- 1 yıl
Sanki sen otel odalarına gitmiyorsun ha soran kişi ha sen ne fark eder böyle konuştuğuna göre sen de bir hatlar yapıyorsun erkeklerle
- 1 yıl
Kadına bak ya tanımadan görmeden hakaret yapıyor
- 1 yıl
Sana ne demeli insanları tanımadan ön yargılı oluyorsun hakaretler yapıyorsun biz yapınca öyle oluyor
- 1 yıl
Bacım çalış senin de olur güzel bacım
- Aşk İlişkileri konusunda 858 cevap paylaştı.
1 yılbirbirinizi seviyor olablirsiniz. kesinlikle laf bana düşmez ama bence bi kızın üniversiteyi bitirmeden bu kadar büyük birisi ile birlikte olması bana yanlış geliyor.
10 Yorumla
1 yılSana ve ailene saygılı birisi ise, seni gerçekten kalpten seviyorsa rakamlar sadece bir sayıdan ibarettir. Mutluluklar.
09 Yorumla
Soran1 yılHayır beni cinsellik için kullanıyormuş P ilslik herif bende uyandım artık
- 1 yıl
Çok üzücü, nerede ve nasıl tanıştınız? Sana bir şey yapmamıştır umarım.
Soran1 yılKendisi sınırda görevli personel anlayın artk buluşma ayarlamistik bu ay sonuna ve bana bugün resmen bambaşka birine dönmüş gibi arabada şunu bunu yapicaz falan dedi gördüm gerçek yüzünü
- 1 yıl
Arabada seni kullanıp hayatına devam edecekti. Allah korumuş seni. İnternette mi tanıştınız?
Soran1 yılEvet ya Allah korudu evet internette tanıştık ama benim moralim çok bozuk normalde böyle sohbetmiz olmazdı biranda dökülüverdi
- 1 yıl
Senin durumuna benzer bir kız aynı senin gibi internette bir uzman çavuşla tanışıyor. Kızı kandırıp defalarca kullanıp bırakıyor, sonra kız intihar etti. Yaz Google 'a çıkar. Şu an o haber aklıma geldi. Güvenmediğin, tanımadığın birisinin arabasına binme.
Soran1 yılEvet Allah belasını versin srfsisinn korkarım öyle olmaktan Allah korudu
- 1 yıl
Dikkat et lütfen, daha çok gençsin. İnternette tanıştığın herkese güvenme. Allah yardımcın olsun.
Soran1 yılTeşekkür ederim sağolun
Bazen böyle seyleri kadere yorumlar kısmetim midir derdim. Ama şuam kendimde boylesine bir iliskim olsun istemem. Olanada saygı duyar mutluluklar dilerdim.
00 Yorumla
1 yılçok şahşt olduğum bir konu
Duygusal olarak sıkıntı yok ama,
yaşınız ilerlediğinde partneriniz 14 yaş ilerde olacak.
cinsel olarak ihtiyaçlarınızı karşılamakta zorluk geçer
bu da ilişkinizde her iki taraf içinde sorunlar ortaya çıkarır kıskançlık yetersizlik duygusu gibi
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 353 cevap paylaştı.
1 yılyaş takıntısı boy takıntısı bayağı bir takıntı var memlekette arkadaşım sen sevdin mi birde gerçekten seviliyormusun cevaplar evet se olay orada biter...
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılErkekler kızlara göre geç olgunlaşıyor diye diye bizden 50 yaş büyük adamlara kalıcax bu gidişle sonumuz hayırlı değil korkuyorum bsfnsjdndn (ama daha çekiciler)
11 Yorumla
Soran1 yıl😂😂
Gizli Üye(30-35)1 yılBirinize değer veriyorsanız gerçekten sınırdasınız diyebiliriz ama gerçekten değer veriyorsanız.
Varsa evlilik durumu dinçse biyolojik olarak yaş farkı yüksek değilse sonsuza kadar aşk yaşayabilecekseniz sorun yok.
00 Yorumla
1 yılSen onu gerçekten seviyor olabilirsin, ama bence onun seni sadece cinsellik için kullanmak isteme ihtimali yüksektir.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.
1 yılYadırgıyorum bize teyze diyosunuz ona amca demiyorsunuz
01 Yorumla
Soran1 yılHiçbir zaman 30 lu yaşlarda bir hanım efendiye teyze demedim. 32 yaş da genç sayılır ayrıca
1 yılHayir. O sen genc oldugun icin. Seni taparcasina. Sever. Hayatta seni birakmaz genc oldugun. icin. Haklida. Bende olsam aynisini yapardim
00 Yorumla
1 yıl20 yaşında olduğuna nedense hiç inanasım gelmiyor.
02 Yorumla
Soran1 yılKaç yaşında olabilirim
- 1 yıl
45 üstü
1 yılYargılamıyorum yaşın değil yaşantıların önemi vardır
01 Yorumla
Soran1 yılAynen böyle düşünüyorum
Bu senin hayatın senin tercihin bu yüzden bu durum hiç kimseyi ilgilendirmez
02 Yorumla
Soran1 yılGüzel yorumun için teşekkür ederim 💖
1 yılarkadaşlarının çevresinde max 25 yasinda iliski yasayani yargilarlarken 35 kusure ne demelerini bekliyordun?
00 YorumlaÖnemli olan bizim ne dediğimiz değil. Senin ne hissettiğin. Yaş sorunu senin için. Önemli değilse kimse bir şey diyemez.
00 Yorumla
1 yılDayı kandırmış seni götürüyor, kullanıp yol vericek işin gerçeği
025 Yorumla
Soran1 yılHayır evlenmek istiyor o da
Soran1 yılVe onu görsen dayı demezsin abi dersin
- 1 yıl
Yav ilişkiniz oldu mu
Soran1 yılCinsel olmadı henüz.
- 1 yıl
oral seks vb oldu mu
Soran1 yılHayır
Soran1 yılSeks olması mı lazım yani
- 1 yıl
Sen yaşlı mi duruyorsun
- 1 yıl
Dayılar seks için bulur genelde saf küçük kız
Soran1 yılDayı deme. Ben olgun bir kızım
- 1 yıl
Çok gördük dayı küçük çocuk ilişkilerini
- 1 yıl
Üzülen dayılar olmuyor bu hikayede
Soran1 yılDayı küçük çocuk değil. O 25 iken ben 10 dum o dayı değildi ama
- 1 yıl
Dayı bildiğin dayı 25 10 ne
Soran1 yılHala dayı diyorsun 😠
- 1 yıl
Göster ulaşta
Soran1 yılGösterirdim ama gerek yok şimdi haberide yok hoş kalmaz
- 1 yıl
Dayı diye utandın işte
- 1 yıl
Noldu
Soran1 yılBişey olmadı
- 1 yıl
Utandın kaçtın
Soran1 yılUtanacak bir şeyim yok
- 1 yıl
Neyse banane
Soran1 yıl😅🤦🏻♀️
- 1 yıl
Utanma artık
1 yılİlışki olabilir yatabilirsiniz de yargılayamam. Ama evlenirseniz o zaman sizin için sorun olur
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,3b cevap paylaştı.
1 yılBenim tanıdığım bir çiftte aynı lakin erkek hiç 34 yaşında gostermiyor...
00 Yorumla İkiniz birbirinizi gerçekten sevdikten sonra bu normal yaş
00 YorumlaYok olabilir bende 20 yas buyuk birini seviyorum
00 Yorumla
1 yılbenim eski sevgilimle olan yas farkim gibi gayet normal
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılof noluyo bu kızlara (ben dahil 🤪) evlenme gibi bir hedefin yoksa biraz takıl ayrıl, takılırken de bazı şeylere dikkat et tabi ve bunu kimseye duyurma. yargılanırsın...
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı.
1 yılEstağfurullah canım gayet normal bir ilişki (!)
00 Yorumla
1 yılEvet yargiyoruz emin ol ki sen yedeksin ve kullaniliyorsun
00 YorumlaBirbirinizden hoslandiginiz sürece yaşın bir önemi yok tatlım😘
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 453 cevap paylaştı. Mutluysan sıkıntı yok. Takma kimseyi. Hayat senin hayatın.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılEskiden olsa yargılardım ama artık ön yargılarım yok. seviyorsan karşındakinin sevgisinden şüphe etmiyorsan mutlu mesut olun 🌸
11 Yorumla
Soran1 yılGüzel yorumun için teşekkür ederim canım benim 🥰
Sakın birlikte olna berdeyse baban yaşında o yaşta 2-3 tane çocuğu olan adamlar var sen kebdidemisin
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 12,2b cevap paylaştı.
1 yılİkiniz anlastiktan sonra kimseye laf düşmez, yargı da düşmez.
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.
1 yılYani yadırganacak bir durum yok birbirinizi seviyorsanız normal yani
10 Yorumla
1 yılÇok fark var ama kalpler bir ise kimseye laf düşmez
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 626 cevap paylaştı. Abartasınız mi cidden artık ya hadi 3-5 yaş neyse de 14 yaş farkı nedir cidden
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 13,1b cevap paylaştı. 30 yaşına yeni gelmiş bana bile amca diyorlar yani onlar daha iyi bilir (!)
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 560 cevap paylaştı. Gayette normal senı seviyorum ü değer verıyormu peki?
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6,8b cevap paylaştı.
1 yılyanlis buluyorum bu iliskiyi. ciddiyete binerse anlasabilecek oldugunuzu dusunmuyorum
00 Yorumla - Devamını Gör (137)
Devamını Gör(182)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > 20 yaşındayım 34 yaşında birile sevgiliyim arkadaşlar bu durumu yadırgıyor musunuz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer