Eşiniz evlilik yıl dönümünüzü unutursa ne yaparsınız?

2 yıldır evliyiz hiç hediye almadı. Ya unuttum diyor ya param yoktu diyor ama telafi için de bir şey yapmıyor. Yeni yılda sevgililer gününde de oğlum doğduğunda da hediye almadı. Hamileliğimi de neredeyse yanlız geçirdim çalışma saatlerinden dolayı... Evde olduğu zamanlar da o kadar ilgili değildi. Hamilelik öncesi de aynıydı sürecinde de sonrasında da... Ama sorsanız çok seviyor..! Siz ne yapardınız kızlar ne hissederdiniz?
Eşiniz evlilik yıl dönümünüzü unutursa ne yaparsınız?
Cevapla