Eğer nişanlınız tanışma yıl dönümünüzü unutursa ne yapardınız?

Ben özel günlere önem veren bir insanım. Nişanlım da bunu çok iyi bilir. Hatta ilişki içerisinde ilk hediyeyi alan bendim ve genel olarak özel günlerde alırdım da isterdim de. Fakat nişanlandıktan sonra tanışma yıldönümümüzde hiç hatırlatmadım da istemedim de, ben kendi hediyemi hazırlamıştım. Hatta bir ay sonra olacak doğum günü hediyesi bile hazırdı. Ama onun aklına gelmemiş. Ben hediyeyi verirken mahcup bile olmadı. Bir gül bile almamış. Tepkiniz ne olurdu?

Eğer nişanlınız tanışma yıl dönümünüzü unutursa ne yapardınız?
Cevapla