Tanışma yıl dönümünüzü unutan sevgilinize ne tepki verirsiniz?

Selam site ahalisi! Tanışma yıl dönümü, her ilişki için farklı bir anlam ifade ediyor. Bazı çiftler, bugüne pek önem atfetmezken; bazı çiftler de bu anlamlı günü özel etkinliklerle kutlamayı tercih ediyor. Bazen bir taraf; tanışma yıl dönümünü unutunca, istenmeyen tartışmalar da meydana gelebiliyor. Peki ya siz ne düşünüyorsunuz? Sevgiliniz, tanışma yıl dönümünüzü unutsa ne tepki verirsiniz?
Tanışma yıl dönümünü unutan sevgiliyi tokat manyağı yapar mıydınız? 😂😅
Tanışma yıl dönümünü unutan sevgiliyi tokat manyağı yapar mıydınız? 😂😅
Tanışma yıl dönümünüzü unutan sevgilinize ne tepki verirsiniz?
Cevapla