Selam site ahalisi! Tanışma yıl dönümü, her ilişki için farklı bir anlam ifade ediyor. Bazı çiftler, bugüne pek önem atfetmezken; bazı çiftler de bu anlamlı günü özel etkinliklerle kutlamayı tercih ediyor. Bazen bir taraf; tanışma yıl dönümünü unutunca, istenmeyen tartışmalar da meydana gelebiliyor. Peki ya siz ne düşünüyorsunuz? Sevgiliniz, tanışma yıl dönümünüzü unutsa ne tepki verirsiniz?Tanışma yıl dönümünü unutan sevgiliyi tokat manyağı yapar mıydınız? 😂😅
Tanışma yıl dönümünüzü unutan sevgilinize ne tepki verirsiniz?
Hic bir onemli gunu kaile almam dogum gunu sevgiler gunu evlilik yildonunu vs. Ama tanistigimiz gune onem veririm. Hangi gun oldugunu bilmesi yeterlidir. O gun geldiginde unutabilir problem degil. Bended unutabilirim. Insanin surekli kafasi bir yigin seylerle mesgul oluyo ve insanligin halidir unutmak. Dedigim bilsin yeter.
Sevgili. olmanın içinde pek çok özel an ve özel gün bulunmakta. Günlük hayatın koşturmacası esnasında hani akıldan çıkabilir. Bu tarz bir durumda hani aşırı tepki vermekten kaçınmalı insan. Bu tarz bir durum yaşamamak için ufak bir sufle verilip hatırlatılabilir. Ha özel günde kıymetli olmak mühim değildir, mühim olan o insanın yanında bir ömür özel hissedebilmektir.
herşeye tamam da, ben özel günlerin unutulmasına tahammül edemiyorum. Bir insan senin için önemliyse “evet sadece bir gün değil yılın her günü önemli” fakat o gün tanışmışız ve daha özel geçirilebilir. Tartışma çıkarmam ama alınırım güzel de Trip atarım. Bunlar da elimde olmayan şeyler. Ben istesem de unutamam. Zaten anı saklama huyum var.