
doğum günleri , yıl dönümleri , sevgililer günü gibi günleri önemser misiniz unutan veya önemsemeyen sevgiliye tavrınız ne olur?
(not : bunları önemsemediğim için bir ayrılık yaşadım haha :) )

doğum günleri , yıl dönümleri , sevgililer günü gibi günleri önemser misiniz unutan veya önemsemeyen sevgiliye tavrınız ne olur?
(not : bunları önemsemediğim için bir ayrılık yaşadım haha :) )
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
önemserim evet
Sevdiginiz insan onemsiyorsa onemsemek en guzeli. Bazen sevmedigimiz seyleri sevdigimiz insan icin yapabiliriz. Bu zor bir sey degil.
Önemserim. ama unutursuda trip atarım sonra unuturum
Yarın doğum günüm benimki konusunu bile açmadı hediye mühim değil hatırlaması iyi ki doğdun aşkım demesi yeterli benim için..
Her kız önemser bence. Eğer sevgilim unutmuş olsa bende tepki verirdim çünkü bu karşındaki kişiye verdiğin değeri de gösteriyor.
Umursarım unutursa küserim ayrılma sebebim
Evet önemserim unutulan özel günler için kırılırım
Evet önemserim…