
Sevgilinin özel günleri sürekli unutması ayrılık sebebi midir?

Sevgilinin özel günleri sürekli unutması ayrılık sebebi midir?
Sevgilinin sürekli özel günleri unutması ilişkinin sağlığı için önemli bir sorun olabilir. Özel günler, ilişkide bağlılık ve önemli anıların kutlandığı zamanlardır. Bu nedenle, sürekli olarak unutulması, partnerin duygusal ihtiyaçlarının göz ardı edildiği veya önemsenmediği hissini yaratabilir.
Ancak, ayrılık için tek sebep olup olmadığına karar vermek için ilişkinin genel durumunu değerlendirmek önemlidir. Belki de bu durum, iletişim eksikliği, dikkat dağınıklığı veya başka sorunlar nedeniyle ortaya çıkmış olabilir. Bu durumu açıkça tartışmak ve partnerin neden sürekli olarak özel günleri unuttuğunu anlamak ilişkiye yardımcı olabilir.
Eğer bu durum, partnerin duygusal olarak bağlanma veya ilişkiye yeterince önem vermemesiyle ilgili derinlemesine bir sorunun göstergesi olarak görülüyorsa ve bu durum ilişki üzerindeki güveni ve mutluluğu etkiliyorsa, ayrılık düşünülebilir bir seçenek olabilir. Ancak, her ilişki benzersizdir ve ayrılık kararı alınmadan önce dikkatlice düşünülmesi ve diğer faktörlerin de değerlendirilmesi gerekir.
Seviyorsam evet, âşık isem idare ediyorum ne kadar değersiz de hissetsem kendimi. Yani her şeyi geçtim ama bir doğum gününü bile aklında tutamayan biri... 😏Yani senede bir gün olan bir şey doğum günü. Hediyeyi, pastayı geçtim de bir "Doğum günün kutlu olsun." demek zor olmamalı.
Umursamazlıktır, değerli görmemektir, ilişkiye özen vermemektir. Aradaki sevgi derecesine bağlı şimdi bazılarının sevgisi üstün gelir ayrılamaz.
Hayır olabilir insan sonuçta ufak bir boyundan öpücük alırsam çözeriz bu problemi
Cevap
10Cevap
Bence değildir. sürekli hatırlamak zorunda değiller sadece hatırlayıp bunu kutlarsa güzel bir jest ve sürpriz olur. ama içten gelmesi lazım özel günlere çok anlam yüklemem. bazen insan ne yediğini unutuyor hayat yorgunluğundan.
Ayrılık sebebi değildir kavga dövüş trip sebebidir😄
Değildir. İlk market alışverişimizin tarihini de unutsun adamcağız dert değil.
Onu zaten hatırlarsa... :D
Doğum günümü hatırlasın bari yeterli. Geri kalan günleri zaten çok gerekli bulmuyorum saçma geliyor sevgili günü, yok bilmem ne günü, İstanbul un kurtuluşu ahdhs
Hatırlamak isteyen gerekeni yapar ve her türlü hatırlar. Telefona kaydeder. Takvime yazar. Her seferinde unutması bana değer vermediğini çağrıştırır. Ayrılma ihtimalim yüksek.
Değer vermediğinin bir belirtisidir ve ayrılığa zemin hazırlar
Sevgilim olmuş evlenmek için adım attığım birinin olmaz 🙅♀️ yeter ki gönüller bir olsun. Doğum günümü unutmasın yeter.
Senin ona verdiğin değeri, o sana vermiyor. Bence bu unutmalarda ilgisizlik yumağı olarak sürekli büyüyerek sana ulaşır.
benim için evet.. bi tarih hatırlayamamk ya da umursamamak önemsememek demektir. yani ilişkide yerim yktur
seninkini unuttuğu halde başka birininkini unutmuyorsa evet
Bi kaç defa olsa neyse de sürekli olması ayrılık değil de bi tık soğuma olabilir. d
Bunun altında yeten sebep ayrılık sebebidir
Ayrılık sebebi değildir ama bir kavga sebebi olabilir
Ben kendi dogum günümü unutuyorum bazen.
Erkekler pek umursamazlar böyle seyleri.
Değildir ama bunu ayrılık sebebi olarak görmek ayrılık sebebidir
Yâni, insanlık hali bir iki kere unutmuş olabilir. Ama sürekli unutuyosa sana değer vermediğini gösterir bence yoksa hatırlardı..
Bende unutuyorum dert etmem 🙄
Hayır değildir ama unutmasın bi zahmet
hayır bence değil benimde hafızam pek iyi değil sorun yapmam
Deyil ama hoş da deyil
Unutmasına bozulmam ben hatirlatirim
Bazen olabilir çok sık oluyorsa konuşun.
Hayır değildir
Üzülürüm ama ayrılmam
hayır bir ayrılık sebebi değil
Sürekli unutması evet
sürekli unutmak nedir hasta mı bu
Hayır ama tartışma sebebi
Evet.
Zerre umrumda olmaz.
Sorun etmem
hayır
unutmasın önemli şeyler unutulmazz
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?