Ben değilmiydim bütün şehir uyurken bile avuçlarımı açıp seni dileyen?

Birini cok seviyorum cok ama görmezden geliyor gibi hissediyorum tek sorun yaş farkı oda toplasan bir iki yaş bile değil elimden geleni yaptım ama olmadı her gün ilk gün ki gibi umudum var heran gelecek gibi hissetsem de hisetiğim gibi olmuyor canım çok yanıyor üzülüyorum demek ki nasibin değilse koşsan da yetişemezmişsin neyse ben gene dua edicem son çare allah değildir tek çare allahtır 🥲
Ben değilmiydim bütün şehir uyurken bile avuçlarımı açıp seni dileyen?
Cevapla