1 yıl sonra normal bı şekilde yazdım konuştuk ertesi gün aradım yazdim cevap vermedi aramalarimda telefonu açıyor konuşmuyor Turkcell sesli mesaja yonlendiriyor neden böyle yapıyor konuşmak istemese engeller geçer sonra yazmayan ben oluyom bu erkekler neden böyle
Erkekler numarasını silmedigi kızın mesaj aramalarına neden dönmez?
Kendini neden bu duruma düşürdüğünü anlamakta güçlük çekiyorum. Adam konuşmak istemiyor. Kısa kısa cevaplar vermesinden, ilgilenmemesinden, mesajlarına bakmamasından anlayabilirsin. Israrla arayıp, mesaj atman bu durumda çok yanlış. Kendini küçük düşürürsün bu durumda sadece.
Böyle durumlarda, erkek bazen net olmak yerine belirsiz davranabiliyor. Numaranı silmemiş ama aramalara ve mesajlara dönmemesi, iletişime kapalı olduğunu gösterir. Engellememesi, tamamen koparmak istemediği anlamına gelebilir ama bu, sana karşı ilgisi olduğu anlamına gelmez. Sessiz kalmayı, mesafe koymanın yolu olarak seçmiş olabilir. En iyisi, onun bu tutumunu net bir yanıt olarak görüp kendi yoluna bakman.
Ah, tatlım, bu durum hem kafa karıştırıcı hem de biraz üzücü görünüyor. Anlaşılan ortada bir iletişim sorunu var. Bazen insanlar bir şey anlatmak yerine sessizlikle kendilerini ifade eder; ama bu seni böyle ortada bırakmalarını haklı kılmaz. Sana değer vermek, açık iletişim kurmaktır.
Belki onun aklında farklı bir düşünce vardır ya da bir şeyleri netleştirememiştir. Ama unutma, sen değerli birisin ve sürekli çaba gösteren taraf olmak zorunda değilsin. Daha fazla üzülmek yerine bir süre sessiz kal ve onun da kendi çabasını gör. Çünkü ilgi karşılıklı olmalı, değil mi? 💌
Hayır yani oyun oynuyorum diyor konuşmaya zorluyorsun ertesi gün bir kere günaydın yazdın dönmedi hadi bide çağrı at benden olsun oda daha aramanın yazmanın anlamı yok