Çok detaycısın, farkında mısın? Erkekler düz mantık hareket eder. Önemsediği biriyle kolay kolay bağlarını koparmaz. Önemsemediği biri de ya elinin altında tutar ya da tamamen siler.
Bu kadar irdelemenden şunu anlıyorum ki, sana yazmasını vs istiyorsun. Böyle kendi halinde beklemek seni kötü etkiler. Görüşmek gibi bir niyetin varsa o adımı sen at.
Sen hoşlanıyorsn ama o değil. Bana da aynısını yaptılar. Bir iki ay hiç aramadı. Başkası da varmış meğer beni tekrar aradı buluşmak için yanımda telefonu çaldı açmadı. Birkaç kez buluşmaya devam etti benimle. Sonra tamamen çekti haber vermeden baktın evlenmiş
Sen aylardır görüşmüyorsn neyine yazacaksın? Bir gün falan geçmiş olsaydı merak ettim seni ıyi misin falan dersin. Adam seni aylardır aramıyor. Merak etmiyor. Hiç değer vermemiş. Bana da değer vermedi. Üstelik yanımda eski sevgililerinden bahsetmişti ilk gün. Bir iki yıl sonra facesini buldum. Çok güzel olmayan biriyle evlenmiş.
Kendini beğenmiş işte. Hep kızlar ona teklif etmiş ben hiç etmedim dedi bana. Tek bir kızı sevmiş o da aldatmış bunu. Böyle adamlar sonraki flörtlerine acımazlar. Oynar bırakırlar. Kesin karısını annesi bulmuştur ona.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Bunun bir çok anlamı olabilir ve en iyi o kişi bilir.
Dışarıdan biri olarak yorum yapacak olursam , çok önemsemediği için silmemiştir.
Önemsemediği kişinin numarası neden dursun ki
Ne kadar süre flört ettiniz?
Bir iki ay
Çok kısa bir zaman , belki bir gün lazım olur mantığıyla silmemiştir.
Önemsemediği için demiştin
Çok detaycısın, farkında mısın?
Erkekler düz mantık hareket eder.
Önemsediği biriyle kolay kolay bağlarını koparmaz.
Önemsemediği biri de ya elinin altında tutar ya da tamamen siler.
Bu kadar irdelemenden şunu anlıyorum ki, sana yazmasını vs istiyorsun. Böyle kendi halinde beklemek seni kötü etkiler. Görüşmek gibi bir niyetin varsa o adımı sen at.
Peki önemsemeyen erkeğe kızın adım atması kızı cepte göstermez mi
Yedekte dursun diye. Sana tekrar yazmak isterse cevap verecek misin? Başka kızlarla da şansıni deniyorlar bilgin olsun
Hoşlanıyordum ondan ve tam olarak neden vazgeçtiğini net olarak bilmiyorum, bu da yarım kalan bi şeyler var hissine sebep oluyor
Sen hoşlanıyorsn ama o değil. Bana da aynısını yaptılar. Bir iki ay hiç aramadı. Başkası da varmış meğer beni tekrar aradı buluşmak için yanımda telefonu çaldı açmadı. Birkaç kez buluşmaya devam etti benimle. Sonra tamamen çekti haber vermeden baktın evlenmiş
Nasıl bıraktı konuşmayı en son
Hiç haber vermedi yok oldu bulunurken görüşürüz diye ayrıldık dahada aramadı
Son buluşmada görüşürüz dedik yani kötü birsey olmadı hiç
Sence böyle bir durumda kız yazmalı mı sonuçta o yazmıyorsa biz de yazmamış oluyoruz
Sen aylardır görüşmüyorsn neyine yazacaksın? Bir gün falan geçmiş olsaydı merak ettim seni ıyi misin falan dersin. Adam seni aylardır aramıyor. Merak etmiyor. Hiç değer vermemiş. Bana da değer vermedi. Üstelik yanımda eski sevgililerinden bahsetmişti ilk gün. Bir iki yıl sonra facesini buldum. Çok güzel olmayan biriyle evlenmiş.
Nasıl bahsetmişti eski sevgililerinden
Kendini beğenmiş işte. Hep kızlar ona teklif etmiş ben hiç etmedim dedi bana. Tek bir kızı sevmiş o da aldatmış bunu. Böyle adamlar sonraki flörtlerine acımazlar. Oynar bırakırlar. Kesin karısını annesi bulmuştur ona.
O da hep geçmişimi sorup dururdu
tedarikte dursun diye nolur nolmaz arada bir gene yürürüm der
Nolur nolmaz kenarda dursun diye
Çünkü Birgün lazım olur mantığında
belki yeniden konuşmak ister diye
Takip edecek belki ilerde yazazak falan😊
Zehra mısırlıyı unutamadıysa beni bırak
Nasıl yani
Zehra rehberinde onun kayıtlı olduğu görünüyor hala onu takip ediyorsun ve bu ilişkiyi sonlandırmak istiyorum ben benleyken bu yaptığın olmadı
Neyden bahsediyorsun o kim