Hoşlandığımız erkeğe seni arkadaşım olarak görüyorum dersek daha mı çok bağlanır?

Hehehe taktik değiştirmek mi lazım. Ya normal akışına göre davranıcam ya da seni arkadaşım olarak görüyorum diyicem. Hangisi daha mantıklı?

Hoşlandığımız erkeğe seni arkadaşım olarak görüyorum dersek daha mı çok bağlanır?
Cevapla