Eski eskide kalır ama fotoğraflara bakınca hiç öyle hissetmiyorum garip geliyor ayrılmamışız gibi neden sizce?

Ayrılalı 6ay oldu uzun zamandır fotoğraflarımıza bakmıyordum ve bugün bakmak istedim az önce baktım ve sanki hiç ayrılmamışız bir bağ hissediyor gibiyim aramızda anlamlandıramadığım bir şekilde ama onu bir daha affetmeyi asla düşünmüyorum. Yanlış anlaşılmasın aldatma gibi bir durum söz konusu değil
Eski eskide kalır ama fotoğraflara bakınca hiç öyle hissetmiyorum garip geliyor ayrılmamışız gibi neden sizce?
Cevapla