Soğuduk sanki, eski tad, eski neşe, eski nostalji vs. yok. Suçlu kim arkadaşlar
2 ay
Soğumadım ama artık eskisi gibi keyif de alamıyorum ufak tefek şeylerden. Şey beklentisi var, bugün çok mutlu oldum ay dur yarın başıma ne gelecek
Bunda biraz herkesin payı var bence 🥲 Teknoloji, ekonomik sıkıntılar, gelecek kaygısı, ilişkilerin yüzeyselleşmesi… Hepsi üst üste binince ruhumuz yoruldu. Eskisi gibi hissedememen çok normal, sende bir sorun yok. Biraz yavaşlamak, küçük şeylerden keyif alma alışkanlığını geri kazanmak gerekiyor 🎧🌆💭
Cevap
1Cevap
10 yıldır soğudum
Bügün bile 3 hainlik öğrendik ya aga
Bende soğudum ama beni ayakta tutan tek neden ailem
Arada bi isyan oluyo ama hayat devam ediyo keyif almaya çalışıyorum
şükür ediyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?