Eski yılları niçin bu kadar özlüyorum, psikolojiksel olarak açıklaması nedir?

Psikiyatriye de gittim en pahalısına. Derdime deva yok gibi dostlar.. geçmişime takıntılıyım. Şu an bile aklıma geçmişle ilgili 2 tane anım geldi. Öyle böyle bir his değil… niye bilmiyorum.
Eski yılları niçin bu kadar özlüyorum, psikolojiksel olarak açıklaması nedir?
Eski yılları niçin bu kadar özlüyorum, psikolojiksel olarak açıklaması nedir?
Cevapla