Aşık olduğum kişi benim tanıştırdığım kızla flört oldular çok kotu hissediyorum ne yapacağım?

Şimdi şöyle ben yıllar sonra ilk defa aşık oldum ve her gün sesteyiz ama tek değiliz arkadaş grubumuz ile öyleyiz o yüzden yakınız bunu belirtiyim neyse bı kız var tamam mı onlarsız başka bir sesli sohbet odasına girmiştim bu kızla tanismistim ve yakinlasmistik sonra benle takıldığı için onlarla da tanisti ve gruba aldirdim sonra bu kız bı anda yanıma gelmemeye basladi ve aşık olduğum çocuk yokken odadan çıkıyordu sonra bı anda bunlar yakınlaşti couple Pp diye bişey yapıp her yerde paylaştılar bunu yaptıktan sonra 3-4 gün sonra küstuler sonra tekrar barıştılar falan geçenlerde yine küsmüşlerdi ama bu sefer ciddi gibiydiler bende çocuğa bu kızı sevmedigimi anlattim falan buda hak verdi ve bundan 45 dk sonra gelip bana baristigini anlattı kalbim o kadar kırık ki anlatamam napacagim bilmiyorum bu arada sırf sevdiğim çocuğu seviyor diye sevmedim demiyorum bı anda öyle yapması sinirimi bozdu ve bu çocuk her yanımda olduğunda yanıma gel diyor falan arkadaşımı bile kıskanıyor benim yakın olduğum kişilerle yakın oluyor deliriyorum bu arada şunu da belirteyim bu çocuk beni sanırım kardeşi gibi görüyor çok kötü hissediyorum benim tanıştırdığım kızla bu şekil olması keşke o olsaydım

Aşık olduğum kişi benim tanıştırdığım kızla flört oldular çok kotu hissediyorum ne yapacağım?
Cevapla