Merhaba arkadaşlar, şu an çok karmaşık duygular içerisindeyim. Üniversitenin ilk günleri bir kızla tanıştım. 20 yıllık hayatımda ilk defa aşık oldum; karakteri, davranışları, hareketleri, bakışı vs beni kendimden geçiriyordu. Lakin özgüvensizliğimden dolayı açılamadım. Biraz fazla güzel olduğu için kendime yakıştıramadım açıkcası. Son haftalarda aramıza biraz soğukluk girdi 1.5 ay falan konuşmadık hiç. Onu unutmak için Başka bir kızla yakınlaştım. 2 haftadır flört ediyoruz, sevgili olduk gibi, hatta bir şeyler de yaşadık.
Dün esas kız mesaj attı. Naber, neler yapıyorsundan falan girdi. Sonra benden hoşlandığını ve aklından çıkaramadığını söyledi. Ben de uzun uzun içimi dökerek ilan-ı aşk ettim. Sonra buluşup konuştuk, sarıldım vs... Lakin 2. Kızdan haberi yok.
Çok büyük çıkmazdayım ne yapacağımı bilmiyorum. Aklım ve kalbim aşık olduğum kızda ama diğerini de üzmek istemiyorum.
Dün esas kız mesaj attı. Naber, neler yapıyorsundan falan girdi. Sonra benden hoşlandığını ve aklından çıkaramadığını söyledi. Ben de uzun uzun içimi dökerek ilan-ı aşk ettim. Sonra buluşup konuştuk, sarıldım vs... Lakin 2. Kızdan haberi yok.
Çok büyük çıkmazdayım ne yapacağımı bilmiyorum. Aklım ve kalbim aşık olduğum kızda ama diğerini de üzmek istemiyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Up
Güncellemeler
+1 yıl
up.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar