Eşimle sürekli kavga ediyoruz birbirimizi seviyoruz fakat mutsusuz?

Eşimi seviyorum fakat sürekli kavga ediyoruz. Artık her kavgada boşanma lafı, düşüncesi geçiyor oldu. Son kavgamızda işten geldim yorgun argın kayınvalidemde bizim evdeydi, gayet güzel çay kahve muhabbet sohbet ettik. Kayınvalide’ her geldiğimde ayaklarını uzat yorgunsundur gibisine kelimeler söyler aramızda çok iyidir. Fakat eşim ne zaman böyle güzel zaman geçirsek ayaklarını uzattın saygısızlık yapıyorsun gibisene tartışma çıkartıyor. Bende senin annene , ailene böyle davranıcam gibi tavır alıyor. Her defasında senin annen benim annem muhabbeti yapma diyorum dönüyor dolaşıyor başa dönüyor. Bu tartışmayı kayınvalidemin yanında annemin yanında da yaptık. Gayet güzel anlattılar durumu tamam dedi 2 ay geçti gene aynı durum. Allah aşkına burada kim hatalı? Artık çok yoruldum, mutsuzum, husursuzum daha evleneli 8 ay oldu.

Eşimle sürekli kavga ediyoruz birbirimizi seviyoruz fakat mutsusuz?
Cevapla